Gå til innhold

Babycall, noen som har tips?


MiaTherese#HAR FØDT#

Anbefalte innlegg

Sitter her og ser på jungelen av babycaller, og klarer ikke helt bestemme oss...

Så lurer på om noen har noen bra tips, erfaringer og råd??

Alt motas med takk!!!!

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hørt at Supernova er bra :) Men vi har kjøpt Philips Avent sin, synes den virke kjempebra også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

philips avent absolut!!! den er digital, og de to delene virker kun mot hverandre!!!!! hadde en annen tidligere som ikke var det, og vi tok inn flere av nabobarna!!!! utrolig irritende!!! løp som en gal for ingenting!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm må sjekke ut phillips avent da... satt og så på doro 35+1 og den og virket bra, men vet liksom ikke.... min svigerinne hadde supernova og de var ikke fornøyd og byttet den til doro 35+1 og har vært veldig fornøyd med den... hmm vanskelig og velge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

teit spørsmål, men kan man ha den ene delen til philips sin i vogna når man måte ha behov for det???(altså når vogna står ute her og jeg driver inne med noe) Den ene delen så innmari stor ut på bildet... ??

Men så kjekt med temp måler da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den e ikke nåkka stor :) Ser sikkert bare sånn ut på bildet. Det som e så fint e at den kan brukes både med batteri og på strøm. E ikke alle som går på batteri - men det må den jo om den skal brukes f.eks. ute i vogna eller på hytta etc. Ja, kjekt med temperaturmåler. Tror den kosta rett over 1000kroner når jeg tenker meg om. Kan kanskje bestilles billigere på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å endelig høre at det er flere som har gått for Phillips Avent. har lagt ut flere tråder inne på bim ang denne men ser ut som ingen har hatt den! Vi endte opp med den i hvertfall og vi betalte 1398 på expert. vi har tatt den opp å kikka litt og trykka litt og den virker utrolig enkel og grei å bruke. er enig i at den delen som er hos barnet er litt stor, har tenkt til å ha den i vogna når jentungen sover ute. regner med at jeg legger den i handlekurven under vogna, da den ikke skal være for nær barnet. så oppi der gjør det ikke noe om den er litt stor da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...