Gå til innhold

Jeg har en bjeffende sel på barnerommet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars jr, hoster så stygt. Skikkelig falsk krupp hoste. Han har hostet et par dager, men i dag ble det slik at jeg hentet han tidlig i bhg. (Han har astma). Etter dubben ble hosten slik bjeffende, og jeg ga ham både astma med. og efedrin, han ble da mye bedre så jeg gjorde ikke noe mer med det.

Men nå har han blitt mye værre! Han er ikke tett, bare hoster skikkelig stygt innimellom.

Vi bor på et sted hvor det er vanskelig å få besøke/besøk av legevakt for de har ansvaret for et veldig stort område, derfor blir det ikke til at vi ringer dit før det er høyst nødvendig. Vi har Betapred liggende, og jeg vet at jeg kommer ikke til å ha en våkenatt før jeg ringer legevakten...

Hva hadde dere gjort? Når dere egentilg visste at legevakten kommer til å komme med råd som du allerede har prøvd: frisk luft, efedrin, astmamed...

Syns det er så irriterende at vi må mase så innmari for at de skal ta oss mødre på alvor... Skulle ganske mye til før vi fikk komme til sykehuset sist - selv om de da kunne konkludere med at han sikkert har astma...

Oj, ble litt langt dette - mye som skal ut fra en frustrert mor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...