Gå til innhold

De "slankeste" går mest opp jenter!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er bevist.

Kvinner som hat mer på kroppen fra før, legger på seg minst eller går ned i vekt under svangerskapet.

så hvis du føler at du har lagt på deg for fort og for masse, så sjekk linken fra 90+ forumet.

http://www.barnimagen.com/forum/thread/137772900

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unntak jeg da. 3 svangerskap og lagt på meg 9, 6 og 8 kg i de. Veide 59 i utgangspunktet og veier 59 nå.

Skrevet

Ja er mange av mine venninder som var slanke som spratt opp i vekt, og de som var rundt 90kg osv, gikk ned til 80 osv, sprøtt, men sant i mange tilfeller.

Men HI mener vel at de som går opp masse ikke skal fortvile, for det er normalt. jeg gikk opp 22kg sist, kom meg ned på 53 igjen jeg.

så slutt med hysteriet ;0)

Skrevet

Jeg var str 38 sist jeg ble gravid. Gikk opp 15 kilo. De randt av meg etter fødselen, og jeg ikke ned til str 36 uten å sulte meg.

Så jeg vet ikke jeg?

Skrevet

det kan sikkert stemme det, men de går søren meg raskest ned igjen og - og det er det viktigste for meg!!

Skrevet

Jeg har rast opp nesten 10 kg, og er kun 21 uker på vei... Var str 38 før jeg ble gravid... Synes ikke noe ille om de kiloene som har kommet og regner med at det blir minst like mange til, før kneipen kommer... Har slitt i flere år med å bli gravid, så når jeg først har fått en liten spire i magen, skal jeg ikke klage på noe så naturlig som å gå opp i vekt...

:)

Skrevet

Gidder ikke sjekke linken, menj eg veide iallfall 43 da jeg ble gravid med førstemann og la på meg 12kg. Hvis det er mye så vet ikke jeg...

Skrevet

Dette innlegget var jo til de som er hysteriske over vekten som jeg skrev,

er jo så mange innlegg og tråder om : HJELP jeg går opp i vekt,hehe

Skrevet

heheh,jeg kan bekrefte at noen slanke går opp mye i hvertfall.

Veide 52 kg kilo og la på meg 30 kilo....

Fort kom det og fort gikk det vekk;=)

Skrevet

hehe er vel HI som prøver å trøste tjukkasene?:)

Skrevet

kjære Intensity har jente i magen

du får ikke med deg poenget du????

jeg har skrevet gang på gang at innlegget var for jenter som er hysteriske fordi de legger mye på seg, noe som er en slags trøst og at de går raskest ned igjen,

hva er vitsen med å skrive her?? jeg hadde da ikke et innlegg hvor det stod at stygge tynne jenter går opp mest haha??

Jeg er selv tunn og veide 52kg før svangerskapet, så ikke det jeg ville frem til.

Skrevet

Haha din tosk, nå lyger du!

Hvorfor er du inne på 90+ forumet til støtt og stadighet, og sender oss linker derfra hvis du veide 52 kg? haha den der må du dra lengre ut på landet med :) :) :)

Skrevet

tror ikke dette var en fornærmelse mot slanke jenter.

slik følte ihvertfall ikke jeg det.

synes det var morsomt å lese denne linken, de største går jo bare ned i vekt eller kun 4-5 kg jo, hehe, tenk om jeg kunne hatt det slik.

men klager ikke. men morsomt at du la ut linken ihvertfall,.

Kommer sikkert til å gå opp bortimot 30 nå, og da vet jeg at det er normalt at vi kan lettere gå opp.

ikke la denne tråden komme helt ut av sammenheng da folkens. les linken før dere svarer ihvertfall.

Og du da HI?? Lagt på deg masse enda?

Skrevet

jeg har aldri vært der inne før, men tok meg en tur innom tilfeldig idag,

har aldri hatt som mål å bli over 90kg, så det å menges med slike folk kunne aldri falt meg inn. Desverre!!

synes bare overskriften på forumet var spennende.

Og jeg er heller ikke En pappa, men er også inne å leser på farsdebatten.

Har ikke fått noe Dilla enda heller, men leser der inne au.

Galt det eller?? Hvis du leter etter noen som gidder å skrive inne på 90 + så er du desverre hos feil pers..

Skrevet
Jeg gikk opp 25 kg i svangerskapet. veide ca 57 når jeg ble gravid. Alle kg er nå borte igjen og jeg har kropp som en 16 åring. ;) Så det kan nok stemme det. :)
Skrevet

man kan vel titte innom andre steder uten å være i samme situasjon fordet??

.

Er tydeligvis hormoner du trenger få ut du over her

Denne debatten begynte halvveis grei ,men hva har HI gjort??Legg denne ut på Krangle du HI hvis du vil røpe hvem du er.

Skrevet

Jeg synes dette var en bra tråd jeg! Den største vektøkninga tror jeg jenter med spisefortyrrelser har, eller dem som har slanka seg hardt rett før dem blir gravide. Det virker som vekta hos dem flyr i været, og det er sikkert fordi kroppen dems må sikre at ungen får næring nok. De som er tjukke har jo reserver fra før!

Skrevet

Haha din tosk, nå lyger du!

Hvorfor er du inne på 90+ forumet til støtt og stadighet, og sender oss linker derfra hvis du veide 52 kg? haha den der må du dra lengre ut på landet med :) :) :)

Anonym

???hvem tror du at du er lissom???

Er mange mange tusen innlogget her inne hver dag, og bare jeg skriver en link til hvor lite feite legger på seg, skal du beskylde meg for ting og si jeg juger???

Har ikke skrevet en jævla dritt om fedme eller motsatte før jeg.

men jeg ser støtt og stadig at hysteriske jenter er redde for å bli feite, men ville da frem til at det er VANLIG for tynne, kanskje ikke alle men mange,

Trodde ikke folk var så proppfulle av teite hormoner da, for da hadde jeg heller lagt den ut på krangledeb.

Herre min hatt,

Legg den gjerne utpå krangle andregangsgravid, jeg går og legger meg jeg. Så oppblåste kranglefolk hater jeg. Jeg har ikke skrevet noe dritt om noen.

Og jeg har da all min rett til å lese 90+ om jeg er tynn selv.

man får jo tips og hjelp overalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...