Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Marilena? Ikke MARI LENA Men MariileNA
Kaffemocca Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Litt kronglette å uttale, men hva jeg syns om det er jeg ikke helt sikker på enda..
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Høres ut som et navn i en japansk tegnefilm...
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. mai 2008 Hehe. Liker det ikke selv. Bare moro å høre
kelso Skrevet 22. mai 2008 #12 Skrevet 22. mai 2008 Trur alle kommer til å uttale det som Mari lena ikke mariiileNA.
MintCondition Skrevet 23. mai 2008 #15 Skrevet 23. mai 2008 Skjønte ikke engang hvordan du ville ha oss til å uttale det jeg, hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå