Gå til innhold

blir å lei meg......


Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har samboer hvert borte siden mandag, han kom hjem i dag, å er potte sur, å det er ingen ting annet en kjeft å få.....Skjønner ikke hva jeg har gjort galt....Han er liksom ikke gla i meg lenger, får aldri oppmerksomhet, eller aldri en posetiv komentar, slik har det vert i flere mnd nå....Har tatt det opp med han, men det hjelper ikke....Orker snart ikke dette lenger....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva sier han da du tar det opp med han da? Du skal ikke behøve å finne deg i dette.

Skrevet

Kan han være utro?

Merkelig oppførsel av han.

Skrevet

Hav vil liksom ikke prate om det, prøver å prate bort det, eller blir sint å irritert å går. Lurer på om han er utro ja...han har kontakt med en jente på mobilen, har funnet en del mld han har send....å det tyder mye på dette....Jeg vil ha et forhold der jeg kan være gla.....det tror jeg at jeg fortjener.

Hadde det ikke vert for dattra vår på 3 å at vi nettopp har kjøpt hus å flyttet inn hadde jeg nok drat for lenge siden...men fortsetter det sånn, må jeg dra alikevel......

 

hovedinnlegger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...