Gå til innhold

Jeg sitter og fniser litt for meg selv....

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller egentlig så fniser jeg pr sms med AllerhelstNorge.....for det ble litt mimring om ungdoms forelskelser.....og et navn dukket opp......

Måtte bare inn å søke på nett og der var det bildet av den vakreste gutten jeg kunne tenke meg (dengangen).......han var ganske kjekk ennå, men helt annerledes enn da..... Han har gitt ut bok, på si ved siden av jobben som foregår i kunstnerverdenen.......jeg måtte fnise......for gamle minner dukket opp, om sjenerte tenåringer som rødmet dypt og inderlig......og om det flaueste jeg kunne opplevd som skjedde......dengangen gikk jeg moteshow ganske hyppig.......på nattklubber rundtomkring....jeg var ung og litt sjenert.....JA FAKTISK!!

Men, det som skjedde var at vi skulle ha show på en nattklubb en fredag, og under det ene skiftet mitt kommer jeg løpende ut på scenen. Der står en fyr som var med i showet og skulle kneppe av meg bluse og skjørt, for det var vår og vi viste også badetøy.....jeg skulle da stå igjen i bikini, før jeg skulle løpe av scenen for neste klesskift.

Det viser seg at jeg har tatt på feil str i klær og han klarte ikke hjelpe meg med å få av blusen. Så jeg vrengte den av i takt med musikken, for vi hadde kun få minutter til disp før neste par ut kom på scenen....Det gikk forrykende fort og man rakk ikke tenke gjennom ting akkurat....Så jeg vrenger altså av meg blusen og rett foran meg, utenfor scenen står da drømmefyren, som nevnt over.......med store øyne og sprutrød i fjeset (ble det meg fortalt i etterkant) For jeg hadde klart å rive av bikinitoppen også............

Etter det turte jeg aldri se ham inn i øynene.....for det var så fryktelig pinlig....og pappan var til o gmed prest...........hahahahahahaha:-)))

Men som AllerhelstNorge skrev på sms, så har vel akkurat den verste sjenansen gått over;-DD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha ha ha, synes jeg ser dere "in action"...

Siden du nevner det, har hun nok rett i at den verste sjenansen har gått over. Men bare litt altså, det er jo en god del blyghet igjen.

Yeah right! Mohahahahahahahahaha!

Skrevet

HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!

Men du, jeg kler ikke av meg sånn lenger altså!!!!

Det hadde vært stilig om jeg hadde gjort eller..............NOOOOT!

Skrevet

Jøss, det er da bare å kjøre i vei...

Jeg stiller gjerne opp som moralsk støtte, jeg!

Så kan noen av oss stå bak og synge "My boobs are OK..."

Skrevet

Hahahahaha, and I say Liar Liar................hadde det vært oppfunnet noen på sprayboks så skulle jeg kjøpt meg en spray. Men gidder ikke noe styr liksom....hahahahah

Skrevet

ha ha ha ha ...vet du hvem jeg tenkte på da jeg leste????

Joooo,ari !!!! kniiis ;o)

Skrevet

Hahahahaha, han er så ung at han kunne vært sønnen min!

Nei du, det er IKKE Ari!!!

Helt sikkert:-)

Skrevet

Gitt ut bok....Kunstner...hahahahaha =)

Sikker?

He he heeeee ;o)

Skrevet

Å jada:-)

Han jeg snakker om er en eldre, altså 2 år eldre enn meg og så vidt jeg vet er da Ari noen år yngre:-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...