Verdens peneste gutter er mine Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Svigermor har fått for seg at hun skal kjøpe samme type sølvskje til minsten som til eldstemann, Greit det skal være rettferdig men jeg vil virkelig bestemme hva slags sølv jeg vil spare til mine barn, jeg vil at de skal få hvert sitt slag sølv og ikke det samme.
susemor-3 små Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Vi sparer ikke til ungene våre. Men mormor og morfar sparte til meg og lillesøsteren vår i sin tid. Da sparte de på to ulike motiver til oss. De er forholdsvis like, så det går greit at vi låner av hverandre ved større sammenkomster, men det er likevel så ulikt at vi lett skiller det fra hverandre... Enig med deg at det bør være litt ulikt, men samtidig i samme "stil"...
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Det er jo MYE greiere å ha to forskjellige typer! Da vet man jo enklere hvem som eier hva. Vi samler på prinsesse til Natalie, blir noe annet til nestemann..
auro Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Märtha og Lilje. Har selv Telesølv. Ville ha noe litt enklere til jentene.
mam <3 Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Husker ikke helt hva serien heter, men det er enkle sølvskjeer med dragemønster øverst på skaftet. Det var jeg som ville at hun skulle få av den typen, for jeg samler på samme serie. Hihi. ;-) Forstår godt at du vil bestemme selv.. Selv ble jeg litt forfjamset da ex svigermor besluttet å kjøpe bunadssølje til lillemor i dåpspresang, greit nok, men hva om hun ikke vil ha den bunaden når det blir aktuelt, da blir det jo å kaste perler for svin.. Med mindre hun skal bestemme hva slags bunad hun skal ha også da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå