Gjest Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 De siste ukene har det gått rimelig hett for seg.... Hun blir brått sint, svarer i vei som bare det (egentlig ganske frekt, eller hvertfall med en frekk undertone), i det neste øyeblikket gråter hun. Hun smeller med dører, tramper i gulvet og slenger brød veggemellom. Et par ganger har det såvidt vært antydning til svettelukt. Er dette starten på puberteten? Hva gjør vi nå? *hjelp* Føler ikke at jeg har vært mamma lenge nok til å takle en slik "krise" :/ Prøver å holde meg rolig og si at det ikke går ann osv. Men slik som i dag da brødet kom flygende 2cm over hodet på lillesøsteren på 7mnd var det ikke tålmodighet igjen. Bare fordi hun hadde bestemt seg for at hun ikke likte det brødet akkurat da *sukk*
Heaven har født::) Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Ojjjjjj, høres nesten ut som det er datteren min du snakker om. Hvor gammel er hun? Min er 9 år,men lurer jammen på om huner i begynnelse av puberteten også, begynt å få antydning til bryster også... Huffffff håper det ikke er det, alt for tidlig jo...
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Min jente blir 8 år dette året,hun har begynt å få pupper... Gikk til legen med henne,alle mente jeg måtte sjekke att det ikke var noe farlig. legen kunne berolige meg med att dette bare var en tidlig start... Kommer jo ann på alderen på dattera di da... Om dette er starten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå