Felix&Lurifax Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 .....at jeg er redd han skal dra den av! Han er 14 mnd, og drar den jo til dobbel lengde, kan han "ødelegge" den?
meg & to små vampyrer Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Ha ha, det gjør min også! Jeg tror de små guttene bare har oppdaget den og skal kjenne en del på den osv jeg da.
Kaffemocca Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Det gjør min og, har egentlig "satsa" på at det er ganske normalt jeg..
ღDidrikmamsenღ Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Didrik også!!! Blir gal jeg! Med en gang bleien forsvinner er hånda der og trekker!!! Håper det går over hehe
Felix&Lurifax Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2008 Normal ja, og helt greit. Men kan de skade seg selv, det ser så brutalt ut! En voksen ville aldri tvinna den rundt sånn uten å få vondt.... men han er jo søt da
Kaffemocca Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Tror ikke de kan skade seg. Tenker litt sånn at de hadde vel ikke gjort det hvis de fikk vondt jeg=)
susemor-3 små Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 Hehe... jeg har aldri hørt om noe mannfolk som har dratt så mye i`n at den har blitt ødelagt!! Ser jo at lillebror her også har en viss interesse for sin også. Satser på at dette er normalt!!!
mamamaren Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 Var det ikke et show som gikk for en stund tilbake hvor noen mannfolk gjorde en masse syke ting med tingen sin? Broren min gjorde også masse rart husker jeg (mye yngre enn meg). En gang satt han som bitteliten gutt og presset et glass på den over stolsetet så den ble helt flat. Tror vi jenter og ville gjort mye rart hadde vi hatt noe å fikle med. Dessuten er det viktig for den seksuelle utviklingen, tror jeg. Bare et sunnhetstegn, så lenge han ikke gir uttrykk for at noe er ubehagelig. De kjenner da smerte der som andre steder.
øynesomtinntallerkner Skrevet 22. mai 2008 #9 Skrevet 22. mai 2008 Åh jeg vræler av latter:))))))))))) Fantastisk, det med glasset ho ho hooo
susemor-3 små Skrevet 22. mai 2008 #10 Skrevet 22. mai 2008 Uff, hørtes skummelt ut. Tenk om han trer den inn på et glass (flaksetut) og den setter seg fast... En kompis som er brannmann måtte rykke ut til et eldre ektepar. Mannen satt bom fast i en sånn plastikk-verandastol. Det viste seg at en av ballene hadde slidd ut av shortsen hans og satt seg fast mellom sprinklene i stolen, og han måtte skjæres løs med profesjonelt utstyr!!! Mye rart man skal høre....
øynesomtinntallerkner Skrevet 22. mai 2008 #11 Skrevet 22. mai 2008 ÅÅÅH jeg klarer ikke mer ho ho ho knegg knegg dette var dagens gøyeste altså...
Felix&Lurifax Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 22. mai 2008 For tiden er det fingeren han prøver å få inn, er ikke redd han skal sette den fast
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå