Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Skjønner ikke at det kan være komfor å gå i alt for små klær? Når enkelte drar en topp på seg og synet egentlig skulle ha gitt signaler om at noen hakk større str hadde gjort seg,...men nei da, vi lar den være på for den ser akkurat passe ut? Prøver å unngå ufordragelige ord her nå og må si det er vanskelig, for det er faktisk lite pent å se!! Greit det er ikke jeg som går slik, men det kan da ikke se pent ut i speilet hjemme hos de heller? Eller har man spesial laget speil?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Hehe, det kan det jo også være......Det var faktisk en utrolig god kommentar!! HI
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 helt enig her altså HI. er grusomt å se. har ei i klassen min som er str XXL og bruker vel str M i klær. uuuøøøh.. magen velter over buksekanten, og gensern som er for kort og for trang. en ser at BH stroppen gnager seg inn i flesket bak på ryggen.. er så fært. å ikke snakk om rompesprekken da... den er jo alltid der.. er jo ikke så rart, for boksa som er 3 nr for trang i lårene går jo ikke å trekke den opp. HVORFOR ser hun ikke dette selv????
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Derfor lurer jeg på om det er noen typer spesial speil ute å går på markedet:-) Man kan lure.........prøver fortsatt å ikke bruke ufordragelige ord:-) HI
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Kn ikke fatte at det skal være lov å selge disse store menneskene små klær. å hvorfor kan ikke de som kjenner dem best si ifra!???
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 Jeg tror det kan være litt psykisk her, at når en trer på seg alt for små klær så tror man at det gjør en slankere!! Selv kjenner jeg kraftig overvektige mennesker, men de kler seg faktisk etter str og det gjør de fine. Alt for små klær gjør bare alt forferdelig stygt!! HI
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 De har vel også behov for å være sexy. Kanskje de føler seg mer sexy i trange klær. Desverre er det ikke alle som deler den oppfatningen. Finnes sikkert et unntak, dem som liker litt å ta i. Pent syns ikke jeg heller det er. Har sett flere som er stor i størrelsen, men med riktig tøy blir det ikke så ille.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #9 Skrevet 22. mai 2008 Kjenner noen som kler seg sånn å veit om MANGEN som gjør d.. Blir KVALM.. Usj.. Er ikke TYNN selv, men takler ikke klær som er litt trange.. Bruker heller en str større.. Men det er pga eg sjøl tror eg er tjukkere enn eg egentlig er.. Men det er jo meg... Pleier alltid si "de har nok ikke råd til store nok klær" =D Må jo være noe sånt, eller??????
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #10 Skrevet 22. mai 2008 Klart, riktig tøy får mennesker til å se fine ut, men igjen......noen må sjele sterkt til tider!! HI
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #12 Skrevet 22. mai 2008 Kanskje fordi klærne ikke finnes i større størrelse? Ikke så lett å finne klær i trippel xl, som en her nevner. Da kan det hende at de kjøper det største butikken har, men det blir litt for smått.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #13 Skrevet 22. mai 2008 Ærlig talt, nå har de alt i alle str overalt, butikker, og nett.....Til og med latex tøy til 4 x L......så det er en en utrolig dum bortforklaring.. HI
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #14 Skrevet 22. mai 2008 store folk har vel like rett på å gå i små klær som tynne går i for små klær visst dem vil det. Er dem som skal gå med det. Ikke dere. la folk få gå med det dem vil uten at dere skal bry dere.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #15 Skrevet 22. mai 2008 Klart de har rett.............men det vil ikke si at det er pent....Tynne mennesker har faktisk ikke flesk hengenede på utsiden, hvor magen boltrer seg over buksen og under toppen. Altså når buksene ser ut til å være tvangssydd på der og da og man begynner å lure hvordan noen får slikt på så er det ille. Det går heller ikke ann å unngå å se det, forferdelig stygt, men sammtidig kan gi en latter da. Bry meg gjør jeg ikke, heller funderer på hva som får mennesker til å syntes det er flott å gå slik! HI
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #16 Skrevet 22. mai 2008 De har ikke alle størrelse overalt. Tydelig at du ikke har handlet mye i ditt liv... Det finnes mye stort latexundertøy, mener du at store mennesker skal gå i det kanskje? Nei, det finnes ikke kule klær til store folk. De fleste jeansmerker går kun opp til 32, og da er det vel mange som heller vil presse seg inn i den størrelsen fremfor å gå med øgly jeans fra stor mote liksom. De fleste vil ha VANLIGE klær, ikke formløse plagg som ser ut som en bestemor eier dem. Dessuten er det mange som er midt i mellom normal og stor størrelse, og ingenting sitter helt riktig. Dessuten så er det nok også mange som syns det er flaut å handle på avdeling for større damer.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #17 Skrevet 22. mai 2008 Kan være de syns de er fine da. Jeg hadde ikke kledD meg slik hadde jeg vært stor. Mange ganger jeg tenker at de tør. Syns de er tøffe som tør å kle seg sånn, men en ting jeg ikke gjør og kommer aldri til å gjøre er å le av dem eller flire bak ryggen dems. Tenker mitt og holder munn jeg.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #18 Skrevet 23. mai 2008 Det kalles selvfornektelse. Og er like utbredt hos tynne folk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå