Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 er i ett fast forhold me en mann.vi har nettopp kjøpt leilighet sammen. han har ble pappa tel tvillinger for 3 mnd siden. å nu vise d sæ at æ e gravid,2 mnd på vei,alle testa har vist negativ fram tel nu for litt over en uke siden. æ synes d e tidli i vårt forhold tel ett barn,vi har bare vært i lag i litt over 2 mnd. han vil at æ ska ta abort, men æ e veldi usikker,fordi at æ har alle de symptomene som æ ikke hadde me dattra mi (fra tidligere forhold). så har æ i tillegg fått den magen,som gjør at æ ikke passe mine egne klær,kan kun gå i joggebukser,å gravidebukser. å dette gjør d vanskelig for mæ å skjule d. æ vet at denna ungen e ikke planlagt, men samtidi så e den så hjertens ønska fra min side.... han sier at han vil gjerne ha barn me mæ, men ikke enda,han vil vente ei stund tel at tvillingene er blitt større, å æ har fått fast jobb. men samtidig innerst inne så vil han ikke at æ ska ta abort, å d har han sagt,men han synes d e så j.... vanskeli.... han jobber som fisker sånn at han får ikke være her så mye under graviditeten,å samtidig ikke under barnet sin oppvekst. æ e så klar for å få en unge, men samtidig ikke.d e så tungt å se at magen min voks,æ e kvalm,å veldi sliten...å tanken på at d faktisk e ett lite liv æ bær på,som kanskje ska bort, d vet æ ikke om at æ kommer tel å takle....har vært igjennom en abort før,å den va veldi tung, men bedre for da blei æ gravid me spiral.......... vi har fått tidspress på oss, at innen fredag så må æ ha tatt kontakt me legen for å si ka æ ska gjøre.har nu tatt kontakt kontakt me legen,for å bestille time tel abort, men ikke me ett lett hjerte,å heldigvis kan æ enda ombestemme mæ vær så snill hjælp mæ.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Jeg hadde ikke tatt abort. men det er meg. Jeg ble også gravid tidlig i forholdet, og vi er sammen enda. Du kan komme til å angre senere. Det er lov å ombestemme seg. Skjønner du er i en vanskelig situasjon. GJør det som er rett for deg
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Er dere kommet så langt at dere har kjøpt leilighet, så er dere vel også så klar for å etablere dere at et barn ikke er noen krise.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Vanskelig avgjørelse å ta;( Ring Amathea: Amathea.no de har kontorer de fleste steder i landet og kan hjelpe deg og din samboer.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Hadde IKKJE tatt abort. Blei sjøl gravid mnd etter vi blei sammen, har i dag to unger å har kjøpt oss leilighet.. Angrer ikkje.. MEN det hadde eg gjort om eg hadde tatt abort..
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 æ har snakket me amathea å de har hjelpt mæ veldi mye.... selv om at vi har kjøpt leilighet,så kommer æ tel å være alene me to barn i den tyngste perioden i og me at han jobber på havet. "hovedinnlegger"
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 Mannen din høres ut som en real løgnass, og burde nok passe litt bedre på enn å få 3 barn med to kvinner over en så kort periode. tenker han ikke på beskyttelse? han bør ihvertfall være mann nok til å ta konsekvensene av det! Og hvorfor har dere kjøpt leilighet sammen etter å ha vært sammen i 2 mnd?? Og den spontanaborten du hadde, var det med samme far som dattera di eller?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #9 Skrevet 22. mai 2008 Jeg ble gravid etter bare 3 måneders forhold. Han snakket selvsagt om abort med en gang. Ikke har han barn fra før da. Men ga han masse betenkningstid, og etter litt endret han mening til at vi skulle ha dette barnet Kjipt hvis ikke du har den tiden da..hvor langt er du på vei?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #10 Skrevet 22. mai 2008 Haha, det er visst stavangrfolk her inne:) Men jeg ville også tenkt at han var litt "løgnas", det var jo veldig dårlig passet på, da.. Og så TO ganger.. Men gjort er gjort og du må nesten finne ut selv om DU ønsker dette barnet uavhengig av barnefaren.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #11 Skrevet 22. mai 2008 HVis du ikke er sikker på om du ønsker abort er det nok ikke det rette for deg. Hvis du kan kjøpe leilighet med en mann du bare har vært sammen med i to mnd, klarer du nok å få barn med han og. For da er det vel ingen usikkerhet rundt forholdet?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #13 Skrevet 22. mai 2008 Haha stemme det:) Løgnassar e fine dyr di og:)
fjordpia*3gullunger*+spire Skrevet 22. mai 2008 #14 Skrevet 22. mai 2008 amathea sier at æ må lytte til mæ sjøl, mine følesa å min fornuft. men samtidi tenke på ka som e d beste tel oss begge to. her kommer ett lite dikt. ett lite liv. ett lite liv så mange følelsa,ett lite liv med ett lite hjerte, med små fingrer å små tær. ett lite liv så uvisst om denne verden. ett lite liv som spirer i mamma`s mage. ett lite liv,så ufattelig lite,du er bare en spire i mamma sin mage. men mamma å pappa vet ikke ka vi ska gjøre, mamma er lei seg å forvila. vær så snill du lille spire, å gi ho mamma å han pappa ett svar på ka vi ska gjøre.. klæm fra mamma. diktet d selv,når æ var på d tyngste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå