Gjest Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 egentlig 3. tri nå.. men ikke heelt klar for fødselssnakket enda "liten" magen sier de.. synes ikke den er så liten lenger jeg
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Hehe ikke klar for fødsels prat? Er straks over i 3 tri selv, spørs om jeg tør hihi Men må si du har utrolig fin mage.... Den er ikke liten! Den er helt perfekt, og husk, større blir den og!! hehe
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 takk så koselig å høre =D er flott å ha kommet til 3.tri.. men på forumet blir det mye snakk om fødsel og ting som ikke er heeelt aktuelt før om en 5-6 uker føler jeg, så holder meg litt her enda;)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 For en fantastisk flott mage du har:) Den var helt nydelig.. Så morsomt det bilde var da, da du var 14 kontra 29 uker.. Håper du koser deg masse med det lille nurket i magen.. Så bilde av vogna også. Har selv ikke bestemt meg for vogn. Hvilken vogn var det var bilde av? Den så veldig god og praktisk ut. Er det duo? Kombi?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå