Glad_mor_85 Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Blir helt gal altså. blir jo ikke mett. har ikke helt funnet ut hva jeg lyster på enda, men er veldig glad i mr.lee på kvelden (utrolig fetenes), spiste Yum Yum igår, og måtte ha 3 pakker, men ble fortsatt ikke mett. hva gjør jeg=? noen tips?? tatt meg et glass søt saft uten sukker, men hungeren er der, og det er grusomt, hehe HJEEEELP ;0)
temine Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Jeg er og glad i mat, spesielt salater. Har laga meg mange typer i det siste. Da kan du spise og spise og spise uten å måtte tenke så mye på vekta. Om man ikke pøser på med dressing da:) Er ikke salatsunn hele tiden nei, det må du ikke tro...men er veldig grei fyllmat:)
Glad_mor_85 Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2008 høres jo godt og fornuftig ut igrunn;0) synes bare det er så kjedlig å lage det, er sliten etter jeg har lagt min herlige gutt på kvelden, og bare setter på kokende vann til nudler. Er sååå lett, hehe men må bli flinkere altså, har vanligvis høy forbrenning, men ikke under svangerskap. Var kvalm de 16 første ukene, og følte meg aldri sulten, men måtte bare spise noe for å unngå kvalmen, men er nå den virkelige sulten kommer,.hehe
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Sånn er det med meg også. Føler jeg ikke gjør annet enn å spise og spise.
Lacey*har fått erta Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 EN ting som er helt sikkert er at det ikke hjelper deg å drikke sukkerfri saft. Det lurer kroppen din til å tro at den får i seg sukker og istede får den søtningsmiddel. Da tenker den:"hva søren!!??" Og du får et større behov for mat, søstsaker... osv. Men jeg kan fortelle deg at jeg har akkurat det samme problemet selv. Jeg er sulten døgnet rundt, og noen ganger kan jeg ikke fatte hva mer jeg kan putte i munnen min.. Det hjelper meg noen ganger å tenke på kylling. Jeg har nemlig HELT avresjon mot kylling. Dette begynte da jeg var ca 12-13 uker på vei. Jeg spyr nesten ved tanken på kylling.. Det hender det hjelper.. da blir ejg for kvalm til å spise hehehe...
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Jeg vil anbefale deg å spise grovt knekkebrød, det er det i det minste mat i og gir metthetsfølelse fremfor nudler som bare er luft for magen. Spis langsomme karbohydrater og proteienr og riktig fett så skal du se du føler deg mett.
Glad_mor_85 Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. mai 2008 ja huff, jeg kjøpte meg saften idag faktisk, sånn fun light med blåbær, ganske god da;0)Når det gjelder nudler spiste jeg de hele tiden på ungdomsskolen osv, men har hatt en del år hvor jeg ikke har "likt" det lenger. men nå dukker det opp igjen. og jeg er bare såå redd for at dt er det som er dillaen min, hvis dere skjønner. sist gang var det kakao, og det måtte jeg bare ha, håper bare ikke det er nudler. æsj, like mange kalorier som et godt stykke marsipankake har jeg hørt, hehe;0) jaja, nå har jeg spist en helt kurv med jordbær, mye sunnere det (med melk og sukker da),hehe. får heller bare gå og legge meg, og det jeg ikke har fortalt er at jeg røyket før svangerskapet, så jeg må lissom dytte inn noe istedet for å røyke, så er nok derfra de ekstra kiloene kom fra. men røykingen holder jeg meg ihvertfall LANGT unna,
Sjokoladefrik Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 Bare spis, hungeren gir seg nok etterhvert! I starten av denne graviditeten kunne jeg spise 3 middager daglig, var helt umulig å ikke spise. Prøvde av og til å spise "fornuftig", men en time etter de to knekkebrødene eller eplet eller hva jeg nå prøvde å lure meg med, så var det bare å hive innpå poteter og pølser fra middagen i går... Helt ekstrem HUNGER! Heldigvis ikke smågodt og potetgull som fristet... Gav seg etter noen uker! La bare på meg 1 kg de første 4 mnd, så trengte det nok.
Makko med to små gutter Skrevet 22. mai 2008 #9 Skrevet 22. mai 2008 Spis gjerne grovt brød med skikkelig pålegg. Ikke fyll på med lette karbohydrater som ikke gir magen noe som helst å jobbe med. -I tillegg tok jeg fiber tabletter når "ulve-hungern" var på det verste, og det hjelper. NB husk å drikke nok vann om du gjør dette, hvis ikke blir det full stopp! Trøsten er at det gir seg... for meg i uke 20 elno (så jeg hadde nok est ut om jeg hadde spist hva jeg ville...)
babygullz <3 vilde Skrevet 22. mai 2008 #10 Skrevet 22. mai 2008 signerer makko her! Mat med resistens stivelse, som f.eks rugbrød, grønne/halvmodne bananer, pasta, potet. Og drikk masse vann da blir magen full! Jeg spiser en god del rugbrød...for jeg ELSKER d brødet.. (ikke det som er innpakka i plastbokser, men d som er fersk nybakt hver dag på butikken:) mmmm..) Ingers rugbrød er også et alternativ..men jeg personlig synes ikke det brødet er sååå godt som de andre fra de lokale bakerne er... Wasa rugsprø knekkebrød er også kjempesunne og de kan du jo unne deg et par av på kvelden:)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 23. mai 2008 #11 Skrevet 23. mai 2008 Spis skikkelige middager slik at kroppen er mett lengre;) Mr.Lee er mer tomme kalorier enn mettende, man blir kjempefort sulten igjen, hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå