Fia tobarnsmor Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Hvordan er en slik pose egentlig? Er det liksom et "skall" som du kan putte denne vinterdynen, og sommerdynen inn i? Eller hvordan skifter man fra en dyne til en annen? Og man kan velge tykkelse på dynene når man skal kjøpe? Hvor mange tykkelser er det da? Det står jo litt på nettsidene dems, men slett ikke alt. Ihvertfall finner ikke jeg det.. Jeg så at det var tilbud et eller annet sted nå på på Voksi classic med inkludert sommerdyne, men hadde i utgangspunktet tenkt å kjøpe av 2008-modellene. (activ) Noen som vet om det er stor forskjell på disse? takknemlig hvis noen gidder å svare:-)
M-Tos Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Jeg er kjempefornøyd med voksiposen min. Den har tatt godt vare på lillegutt gjennom høsten og vinteren. Er ingen ekspert, men jeg kan ta ut dundyna og legge i ei tynner dyne. Den virker nesten som et fleece-teppe.
M-Tos Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Glemte å si... Det er ei åpning nært den ene enden, der du trekker dyna ut. Det som kan være litt "vanskelig", er å få tredd trådene ut gjennom hullene i trekket. De må jo være plass for å kunne knyte posten sammen:) Vi har brukt posen som underlag på gulvet og teppe i senga, og som pose i vogna, selvsagt. Og den vokser med barnet! Trekket kan man enkelt vaske i maskinen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå