Nira Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Jeg er kvinne men drister meg inn her, er nemlig på desperat jakt etter pappaer... Mindre enn tre dager igjen, og vi har fortsatt ledige plasser på brukerkonferansen! Så langt har ingen menn meldt seg på Vi håper på så mange som mulig, så har du muligheten så hiv deg med! Dette er ikke en skummel konferanse, men en hyggelig efaringsutveksling hvor vi skal få fram både gode og dårlige opplevelser. Så: Til mødre og fedre! Har du fått god oppfølging i svangerskapet, fødselen og barseltida? Vil du at andre skal oppleve det samme? Eller fikk du dårlig oppfølging og vil forhindre at andre får dét? Bli med på brukerkonferanse! http://www.liv-laga.no/konferanser.html Kanskje kan du ikke sjøl, men kan du sende teksten over på e-post eller sms til folk du kjenner? Hilsen Ingeborg i Liv laga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå