Linn og gullet Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Gutten min er 12 uker, og det tar ofte en uke mellom hver gang han bæsjer, men det har aldi tatt ni dager før.. Jeg fullammer, og vet det kan ta lenger tid da, men det virker som om han har vondt i magen.. Noen tips for å få han til å bæsje??
nurket4a Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Jeg ville kanskje ha ringt hs å spurt etter råd. Vet mange har litt matolje litt inni baken, men er usikker når han er så liten...
Lille Persille m 2 små..:) Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 De sier at det er like normalt med 10 dager uten avføring som 10 ganger om dagen..så så lenge du bare gir morsmelk skal det nok ikke være farlig. Men hva med å massere magen forsiktig, eller trykke bena litt opp mot magen eller noe i den dur..det funker hos lillemann her i allefall...han må sitte for å få ut avføring noen ganger..
Linn og gullet Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2008 takk for tipset han trykker nå faktisk!! Det funket
78'er Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Rekorden her var 17 dager. Gjekk fint det og, sjølv om det var vel lenge. Har han vondt i magen kan du prøve å "sykle" litt med beina hans på stellebordet, eller holde beina opp mot magen hans. (Greit å ha ein liten tommel på tissen, så du ikkje får den spruten i fleisen :-)) Å ligge på magen kan hjelpe med å få ut luft og.
Lille Persille m 2 små..:) Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Det var godt...Håper du skifter en full bleie snart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå