Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Hva gikk den ut på/ hva slags oppgaver var det?!
LivetErEnLek Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Jeg har. Vet ikke hvordan opplegget er der du går, men her, er det snakk om ferdigstilling av mapper, fletting av mapper og metatekst. Dette er den skriftlige delen. Til muntlig snakker man rundt mappene sine, blir spurt om relevant teori, selvvalgt pensum osv.
Lille Sniff Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Jeg hadde en "tradisjonell" eksamen med noen kortsvars oppgaver, og en langsvarsoppgave. Ikke noe muntlig. Utenom det som var obligatorisk i løpet av studiet. Men dette er noen år siden, så det er mulig det er helt anderledes nå.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 takk for svar. jeg skal ha 6 timers prøve på skolebenken. tenkte på om det er en oppgave,eller om det er noen å velge blant. HI
aa11bb22 Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 Det er noen år siden jeg tok den, men jeg fikk 3 oppgaver og velge mellom. Skulle skrive om en av dem. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #7 Skrevet 24. mai 2008 Hva slags emner har dere fått på de tidligere eksmnene da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå