Gå til innhold

Er det noen fra Ås her i kveld da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg nemlig noen spm :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke langt unna iallefall.. :)

Skrevet

er i Ås vær dag...

Skrevet

Ikke så veldig langt unna...

Hva lurer du på?

Skrevet

Jeg lurer på

1. Har dere barn i barnehage der, eller vet om noen som har? Kan dere eventuelt anbefale/ikke anbefale noen?

2. Er dere studenter, så lurer jeg på hvordan dere kombinerer utelivet med småbarn. Hvis dere er med på utelivet da...

3. Hvordan ellers det er med småbarn i Ås :)

Skrevet

1, jeg har ikke barn i barnehage i ås. men flere i klassen min har. de har aldri sakt noe negativt.

2. ja jeg går på skole i ås, men har aldri vært ute der (er alenemor) men jeg har hørt at samholdet blandt studentene er bra og at miljøet er veldig sosialt.

3. ås viker ut som et fint sted for små barn og vokse opp. litt uten for byen men fremdelse ikke ensom og forlatt.

Skrevet

Jeg har barn i bhg der, er ikke student.

Har litt peil på bgh i Ås, hvis du lager en profil kan jeg sende deg en pm, gidder ikke legge ut alle navn osv på siden.

Tror studentsamskipnaden har egen bhg og, men den kjenner jeg ikke til..

Skrevet

Nei, den er visst avviklet :( Skal lage en profil jeg, bare vent litt :)

Utelivet er jeg veldig kjent med FØR jeg fikk barn, men nå når jeg skal tilbake med mann og barn på "slep" lurer jeg på om flere har det og hvordan dere kombinerer det.

Studiene mine ble så fort avbrutt der sist gang, så jeg føler liksom jeg må gjøre meg skikkelig ferdig med studentlivet, og håper jeg kan delta litt på studentutelivet selv om jeg har fått barn.

Skrevet

Nå har jeg laget profil, så de som har innside info om barnehager i Ås, og da helst Frydenhaug, Søråsteigen, Kaja eller Åkerbakke, kan gjerne sende meg pm hvis dere vil det :)

Skrevet

Prøver og sende deg pm, men var noe som gikk galt.

Har venninner med barn i Søråsteigen og Åkebakke og de er veldig fornøyde og de er kjent for og være bra, samme med Kaja.

Frydenhaug har jeg ikke hørt så positive ting om..

Skrevet

Uff, det var dumt, dumme meg satt jo den på første valg fordi den var nærme universitetet bl.a :( Får håpe vi får plass i en av de tre andre da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...