Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 har ikke vært noe problem med legginga før... heldigvis sitter hun stille i senga si og leker.. med noen MAAAMMAA rop innimellom.. roper bare god natt tilbake..så blir det stille igjen.. kanskje vi kan begynne å kutte sovinga på dagen?!? hun ble 2 år i april..
*Timulia* Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 kjenner igjen det her ja...... hos oss hjalp det da hun slutta å sove på dagen. Kan jo ikke garantere at det gjelder for andre, emn her ebgynte hu hvertfall å slokne som et lys kl. 19 da vi slutta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå