Gå til innhold

akupunktur - første fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser det er mange som har valgt slik modningsakupunktur og lignende... men de fleste har en fødsel i forkant som gjør at dem har tatt valget med å begynne med dette... er det noen som har noe erfaring med å gjøre dette før første fødsel?? Noen som har følt dette har hjulpet?? Både me å ikke gå så lenge over tiden, eller en mer effektiv fødsel?? eller noe annet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tatt akupunktur før første og andre fødsel, og jeg skal ha det nå. Jeg har hatt to raske fine fødsler. Nummer en kom 6 dager før, tok 12 timer fra første riie til han var ute. Nummer to kom 3 dager over og tok 7 timer. Jeg vet ikke om det er pga akupunkturen, men gidder ikke sjekke med å la være å ta akupunktur denne gangen:)

Skrevet

det er moro å høre at det kanskje kan ha virkning... jeg tenkte også slik, hvorfor la være liksom?! Så nå er timen bestilt til uke... merker det kiler litt i magen, hehe... liker ikke nåler :-P Men jeg skal jo føde;);)

Skrevet

Jeg liker ikke sprøyter, blir svimmel når jeg tar blodprøve.Prøv å slappe av og tenke på noe annet når ho setter nålene. De nålene ser mye verre ut en det de er:) Er ikke noe å grue seg til.

Jeg brukte akupunktur som smertelindring under fødsel nummer to, og det virket veldig bra!

Skrevet

Jeg tok akkupunktur i går for å sette i gang fødsel...så nå er jeg spent på å se om det har noe effekt...

er 6 dagen på overtid,både moren min og bestemoren min gikk 14 dager,så jeg skal vel ikke håpe for mye...

Mens hun satte nålene i går merket jeg helt klart at det skjedde noe... ble kjempe sulten og sovnet på sofan etterpå(ulikt meg)

Det KJIPESTE med å gå over er vel alle som MASER fra morgen til kveld "Har det skjedd noe!"???

DET er jeg lei av da...Angret med en gang jeg sa til noen at slimproppen var godt,for ikke mer enn 3 timer senere kom de med gaver... har de glemt hvordan det er å gå gravid selv eller???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...