Allegra -med gullspira- Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 I går og store deler av dagen i dag har jeg hatt "kramper" i magen, helt noe annet enn ellers, og i dag tidlig fikk jeg vondt nederst i ryggen...akkurat samme smerte som jeg hadde litt lenger ut i forrige svangerskap...Tr skulle kommt i dag, men ingenting...har føltes slik ut da i hele dag, men ingenting..nå er det jo ikke så lenge siden sist jeg var gravid..men allerede nå har jeg faktisk glemt hvordan det føltes helt i begynnelsen..kortidsminne?..jah...
Allegra -med gullspira- Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 23. mai 2008 oppblåst mage og fortsatt ingen tante..hehe...må nok en tur på apoteket etterpå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå