Gå til innhold

GRAND PRIX SEMIFINALE NR 2 - skravletråd

Anbefalte innlegg

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Da er det duktet for en ny semifinale! Denne gangen er jo ikke Norge med, så den blir vist på NRK3 og SVT1. Men håper at noen kommer til å følge med. Island er jo med nå, men selv om jeg er islandsk så heier jeg ikke på dem...liker ikke sangen. Men nasjonalismen råder så jeg anti-heier på Sverige (hun Charlotte vant nemlig da Island kom på 2. plass i 1999, så liker ikke henne!:P)

Så da er det ca 10 minutter til det braker løs, og den her gangen har jeg ikke hørt alle låtene, så blir spennende å høre om det kommer noen overraskelser eller om alt er bare søppel!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heheh...jeg heier på Charlotte. Ungene mine er jo halvt svenske, så "må" jo heie på henne da!!!

Skrevet

Frankriket sin er visst litt ..spesiell, hvertfall videoen.

Skrevet

Jeg er klar for å se og le :-D

Skrevet

åå..jeg har ikke NRK3 og SVT1.. jeg også vil se!!!!!!!!!!! :/

Skrevet

Med på å anti-heie på charlotte! Var dritsur når hun vant i 99 og blir like muggen hvis hun vinner i år... Synes det er billig triks å IGJEN komme med samme type abbalookalike musikk... Heier ihvertfall på Ukraina siden mannen min er derfra, selv om sangen er pittelitt søppel;)

Ellers har jeg ikke hørt så mange av sangene som skal være i dag og er kjempespent:)

Skrevet

Hvis du orker å holde deg våken viser de det på nrk1 kl 23.15:)

Skrevet

men det kommer vel også på NRK1 23.15

Skrevet

Frankrike synger vel ikke i kveld?

De er automatisk kvalifisert siden de er en av de "fem store"!

Skrevet

Selvsagt må vi heie på Sverige, Danmark og Island. Det er jo fra de vi hanker inn poeng på lørdag!!!!

Men nå må de begynne å synge. Gidder ikke se på han mannen med hesterompe mer ;)

Skrevet

Synes det er teit at de ikke viser dette på NRK1, for nå kom jeg til å tenke på mamma som jo heller ikke har NRK3 eller SVT1. Og hun heier jo på Island...ikke er det på radio heller. MEN...det skal vel være på nett-tv?

Skrevet

jeg får følge med på tråden her og se om det er verdt å sitte oppe å høre på..:P

Skrevet

Men alle land får vel gi poeng på lørdag?

Skrevet

Åhh Gud!!!

Han er vel homofil???

Heia Island!

Skrevet

Nå er vi på plass vet du.

Skal følge bloggen til Jostein på vg-nett og. Savner Jostein i MGP-sammenheng.

Heia Island eller???

Skrevet

Ja!:P Nå er det Island...høres ut som publikum elsker det! Men dette er jo det mest typiske MGP ever. Må bare rose dem for engelskuttalen...islendinger har en tedens å bruke sin egen islandskengelsk (som jeg er veldig flink på å parodiere!:P), men ikke disse.

Kjenner nasjonalfølelsen komme sigende inn her, så må vel heie på Island likevel!:P

Skrevet

Har ikke hørt noe om at Island er favoritt, men synes egentlig ikke sangen var noe fæl jeg.. Faktisk litt halvengasjerende!

Skrevet

Enig ,savner jostein. Ble litt trått med ho dama. Gleder meg så til lørdag,skal på gp fest :)

Skrevet

ÅÅÅ, ja, vi savner Jostein.. Men bra vi slipper å høre på han Per iallefall!!

Skrevet

Kjolen kunne hvertfall ikke vært kortere :)

Skrevet

Sverige er bare teit...buuuuuu!

Skrevet

Vel... dette var jo ikke bra i det hele tatt....

Første gang jeg hører Sverige. Huff!

Hun som egentlig er så søt... Hjelpe meg!

Hvorfor gjør hun så rare bevegelser med beina?

Skrevet

Ja jeg anti-heier på Sverige.

Åssen kan de mene at denne sangen skal kunne vinne.

Våres Maria er jo mye bedre!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...