Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Og hva vi kan kjøpe selv i bursdagsgave.. Aner ikke hva.. Hva "må" liksom en 2-åring ha da?
ops-We-did-it-again. Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 hei Går hun i bhg.?: bhg.-sekk ( det er alltid stas å få) Klær, Leke komfyr, panner og gafler ol., dukker, dukkevogn, dukkeutstyr, sko... Tenk litt på hva ho trenger til høsten igjen, kjeledress osv...Maleutstyr, modelerkitt, store perler og perlebrett, Egentlig er det ikke så vanskelig å kjøpe noe til en jente på 2 år- jeg synest det er vanskeligere til gutter jeg:-)
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 -lekekjøkken/mat -dyrelotto står fra 4 år på spillet,men jenta mi elsker og finne par)
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2008 Ja, hun går i bhg:o) Ny sekk hadde jo vært fint. Og ting til dukka si kanskje:o) Takk for masse tips. Kom gjerne med fler..)
Regnbuemor til 2 Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 Snuppa vår fylte akurat 4 år, og min tante kom med en roseplante. Helt utrolig flott presang. Hun gravde den ned selv, og passer på den som en hauk! Det finnes masser av forskjellige typer og den hun fikk var Astrid Lindgren rose. Den vakreste presangen snuppa vår noen sinne har fått tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå