Gjest Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Hvordan skriver jeg: Har de ikke brød, la dem spise kake
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 www.altavista.com Trykk på Babalfish, den fikser sånt:)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Finner litt forskjellige måter å gjengi Marie Antoinette's berømte sitat på: S'il n'y ait plus de pain, qu'ils mangent de la brioche Ils manquent de pain? Qu'ils mangent de la brioche! s’ils n’ont pas de pain qu’ils mangent de la brioche! Det siste sitatet ligger nærmest akkurat det du skrev; Hvis de ikke har brød, la dem spise kake!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå