Gå til innhold

ehm... sikkert helt teit spm, men hvordan lager man smoothie??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er så mange som synes det er godt og enkelt å lage til hjemme.. Men hva har man i?? Og hvordan lager man det?? hehe.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker frosne bringebær, en banan og litt yoghurt naturelle. Kjører det i blenderen til det er helt most:)

Skrevet

hmm.. det høres jo godt ut da! Det må jeg prøve! Takk for hjelp.. =D Er tørst hele tiden men finner aldri ut hva jeg vil ha..hehe..

Skrevet

Og jeg bruker frossen frukt (kjøper ferdig kuttet i frysedisken), litt sukker og sper ut med juice eller drikkeyoghurt til det er passe tyntflytende :)

Skrevet

Ja sukker må man ha!! ;) Får kjøpe inn litt av hvert og prøve meg fram ser det ut som.. =D

Skrevet

Jeg bruker ikke sukker i. Jeg kjøper slike frosne bær i frysa på butikken. Har av og til forskjellige, blanding. Av og til bare en sort. Så har jeg en banan oppi. Da blir den søt. Syntes ikke den er god uten banan. Enklest med litt modne bananer. Så har jeg eplejuice oppi. Så bånn gass i smootis-maskinen min. mmmmmmmm herligt:)

Skrevet

Når jeg lager smoothie bruker også jeg sånne frosne bærblandinger som kjøpes på butikken. Er mange forskjellige blandinger å velge mellom, så her er det egentlig bare å prøve seg frem til man finner den man liker best selv. Jeg må alltid ha litt blåbær i smoothien =) Ellers bruker jeg yougurt og blåbær-og druejuice. Jeg blander til jeg får den konsistensen jeg vil ha. Rågodt og sunt! Jeg tilsetter ikke sukker, for bærene, yougurten og juicen er søtt nok i seg selv =)

Skrevet

Det enkleste er å ta det man har. Til meg og datteren min tar jeg f.eks en banan, et eple og en appelsin og litt juice. Pakk det i blenderen, så har du en fantastisk frisk smoothie.

Lagde det da jeg hadde bim-samling hjemme, og til stor begeistring. Hadde det i høye glass med friske sugerør. Ser knall ut, folk blir imponert, men det er utrolig enkelt.

Har du druer så stapp det også oppi, men husk å skjære frukten opp i litt store terninger først, det må iallefall jeg for at blenderen min skal klare det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...