Gå til innhold

Hvordan skal jeg holde ut....

Anbefalte innlegg

Skrevet

.... å gå og vente og kjenne etter symptomer?

Har ikke IKM før 3 - 4 juni, og er allerede skikkelig utålmodig etter å kjenne symptomer som kan fortelle meg at det er bebis på gang!!

Jeg er så utrolig spent - er bare i 2 pp. Sist gang så måtte jeg gjennom 10 pp - men håper jo ikke at det skal ta like lang tid denne gangen!!

Hjeeeeelp.... jeg er ikke tålmodig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, føler med deg ja! Tida fra el til ikm er grusomt lang!!

Håper det klaffer for deg denne gangen da og at du ikke må vente like lenge som sist:)

Lykke til:)

Skrevet

Jeg også har IKM 3 eller 4 juni!

Dette er uutholdelig... Jeg går og kjenner på alt av småvondter i kroppen! Stikker det et sted? Kjente jeg noe i puppene? Hva er den dumpe smerten i livmorområdet?

Det er jo helt håpløst... to dager siden el. Det er jo ikke mulig å kjenne noe i det hele tatt! He he... Hvordan skal dette gå?

Skrevet

He he he - Jeg kommer til å bli klin kokkos her!

Burde egentlig la være å tenke på det i det hele tatt - men jeg klarer det ikke. Jeg tror jeg er gravid jeg, men det har jeg jo ingen grunn til. Jeg kjenner ikke tegn til symptomer engang! *sukk*

Skrevet

Kjenner meg igjen der ja....... Kjente "symptomer" helt fra el til tr sist jeg....... Men nei da, ingen spire der......

Skrevet

IKM samme tid jeg også.. er helt forferdelig å bare å gå å vente... blir litt smårar kan man si ja :P

Jeg krysser fingrene for at det funker denne gang, lykke til dere! :)

Skrevet

Hei hei... Jeg er i samme båt som dere...har ikm inn mot helgen jeg da... jeg døøøør av spenning og har en hel haug med symptomer... Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare og holde ut ventingen... godt jeg har hjemme eksamen og bryne meg på=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...