Gjest Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Om dere fikk bestemme, skulle den gå opp, ned eller ligge på det samme som i dag?
Turid Laila Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Ned. 8-9kr literen er passe. Mange er jo helt avhengig av bilen for å komme seg noe sted i det hele tatt.
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 samme eller opp (sier jeg; redd for det som mest sannsynlig kommer.....)
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Jeg synes godt den kunne gå opp til 20 kr literen i sentrale strøk - så sant de pengene gikk direkte til å bedre kollektivtrafikken.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Ned. Av samme grunn som HockeyMamma NHL-stjerna. Dessuten er det lange avstander og veldig dårlig med kollektivtransport utafor storbyene iallfall...
blittmamma07 Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 den kan godt koste 15 kroner literen, men det sulle den selvsagt koste overalt.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 Bryr meg ikke for jeg kjører ikke. Men den burde vært dyrere i byen, hvor man har tilgang på kollektivtrafikke.
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 Jeg synes den bør reduseres, ikke til billig, men til lavere enn dagens nivå. Årsaken til dette er at prisen er unaturlig høy i forhold til hva den bør være. Spesielt i oljenasjonen Norge. Kuttene man oppnår ved økt pris er likevel så små at de ikke vil gjøre forskjell på klima og slikt. Rett og slett fordi totalt, inklusive norske anlegg i utlandet og norsk sokkel slipper Norge ut ca 0,02% av verdens totale utslipp. Det finnes enkeltstående fabrikker i Kina som forurenser MER enn hele vår nasjons utslipp tilsammen. (og ja, det er medregnet arabiske anlegg, etc)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå