Gå til innhold

Bensinpriser... Opp eller ned?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Om dere fikk bestemme, skulle den gå opp, ned eller ligge på det samme som i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ned. 8-9kr literen er passe. Mange er jo helt avhengig av bilen for å komme seg noe sted i det hele tatt.

Skrevet

samme eller opp (sier jeg; redd for det som mest sannsynlig kommer.....)

Skrevet

Jeg synes godt den kunne gå opp til 20 kr literen i sentrale strøk - så sant de pengene gikk direkte til å bedre kollektivtrafikken.

Skrevet

Ned. Av samme grunn som HockeyMamma NHL-stjerna. Dessuten er det lange avstander og veldig dårlig med kollektivtransport utafor storbyene iallfall...

Skrevet

den kan godt koste 15 kroner literen, men det sulle den selvsagt koste overalt.

Skrevet

Bryr meg ikke for jeg kjører ikke. Men den burde vært dyrere i byen, hvor man har tilgang på kollektivtrafikke.

Skrevet

Jeg synes den bør reduseres, ikke til billig, men til lavere enn dagens nivå.

Årsaken til dette er at prisen er unaturlig høy i forhold til hva den bør være. Spesielt i oljenasjonen Norge.

 

Kuttene man oppnår ved økt pris er likevel så små at de ikke vil gjøre forskjell på klima og slikt.

Rett og slett fordi totalt, inklusive norske anlegg i utlandet og norsk sokkel slipper Norge ut ca 0,02% av verdens totale utslipp.

Det finnes enkeltstående fabrikker i Kina som forurenser MER enn hele vår nasjons utslipp tilsammen. (og ja, det er medregnet arabiske anlegg, etc)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...