somm@r Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 På tirsdag besvimte jeg på jobb. Besvimte tre ganger til i løpet av to dager. Jeg ble derfor lagt inn på sykehuset der de tok en del tester. De fant ikke ut noe og sendte meg hjem. Legen sa at jeg hadde kjøreforbud til de fant en årsak. I verste fall kunne det bli ett år!!!! Synes dette var vel lenge for 4 besviminger og lurer på om det er andre med slike erfaringer? Med tre barn på landet er en ganske avhengig av bil, er ganske fortvila nå. Det er klart jeg ikke setter meg i bilen nå, men om dette ikke fortsetter, mener jeg at jeg kan kjøre igjen.
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Får håpe de finner årsaken nå da, så du kan få kjøre igjen. Vet at epileptikere ofte får forbud på år av gangen, eller må være anfallsfri ett år før de får kjøre igjen. Så skummelt da, antyder de noe om hva det kan være?
Sun5 og Theo Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Føler med deg. Har vært igjennom det samme selv med kjøreforbud. Etter mange undersøkelser fikk jeg diagnosen Mêniêres... Men jeg fikk tilbake lappen... =o) Lykke til.
somm@r Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2008 De har utelukket det meste. Skal ta EEG for å utelukke epilepsi. Selv tror jeg bare at jeg var litt sliten.
Dronningen! Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 En venninne av meg fikk kjøreforbud etter 1 anfall på natten som de senere fant ut var epilepsi. Etter det har hun hatt 3 til men fikk tilbake lappen etter 1 år. Selv om du mener at det er helt greit at du kjører vil du aldri tilgi deg selv OM det skulle skje noe med deg, din familie eller andre personer. Håper de finner ut hva dette kan være og at du får lappen tilbake.
somm@r Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. mai 2008 Jeg mener ikke at jeg bør kjøre nå og har ingen planer om det heller. Men jeg har fatisk aldri hørt at noen har mistet lappen etter at de har besvimt. Det var ikke anfall jeg fikk, men jeg regelrett besvimte. Synes ett år er drøyt om de klarer å utelukke epilepsi.
Septemberstjerna og Martine Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 Sun5*født*, jeg har sendt deg en pm...
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 Hva om du besvimer når du er ute og kjører da? Med barna dine, og andres barn på vei hjem fra skolen... Selv om du tror det er fordi du er sliten, kan jo godt hende det.... Men det er rutine at de inndrar førerkortet for 1 år. Men du kan søke hos fylkeslegen om å få igjen førerkortet etter 6 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå