Gjest Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 I dag morres skulle jeg skifte topp, da kjæresten min utbryter : "Du har fått bollemage jo". Jeg ble først litt fornærmet, trodde han mente jeg var feit hehe. Men så så jeg i speilet at jeg har fått en kul på magen ! Og den er ikke rent så liten heller. Rart jeg ikke har merket det før, går jo hele tiden og ser på magen. Men den kom på en måte "over natten". Eller den var jo kommet før, men det gikk såpass gradvis at jeg ikke merket det. Skikkelig GØY. S Selv om finkjolen min sitter for stramt over magen ... Det første jeg gjorde i formiddag var å gå på H&M for å kjøpe den mørkegrønne silketoppen fra sommerkampanjen som så ut til å ha plass til en mage Er såååå gøy dette her...
Glad_mor_85 Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Så deilig å høre ;0) Ja er spennende med å få mage, er det din første?? Venter andremann nå, og jeg fikk mage altfor tidlig , hehe. Men moro er det jo. Og ja vi er heldige fordi det selges så mange omstendighetsklær nå, at vi må ikke nødvendigvis kjøpe mammatopper. (er jo så dyrt og) lykke til
Mamma-til-3-jenter Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Å, så koselig!! Håper jeg snart blir gravid, og får stooor mage også!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå