blond Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 I vår bhg er det som regel kake som blir servert, men jeg synes det er for mye av det. Kunne ønske meg rundstykker eller annet i stedet som man blir mett av... Kake kunne være et alternativ og sunt/mettende regelen. Hvordan er det i deres barnehage?
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Mener du foreldremøter? Bare kaffe/te. Min tidligere bhg var det et par av foreldrene som ble spurt om å bake en kake...
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Litt forskjellig. Noen ganger har det vært ost og kjeks, vafler, rundstykker eller sjokoladekake. Engang kalte leder i foreldreradet inn til møte hjemme hoss eg og serverte knallgode kanelboller! Så neste gang vi ble invitert dit ble vi nesten skuffet over å få ost og kjeks.... Det siste var en spøk da....
blond Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2008 Både på foreldremøter og på samlinger som er for både barn og foreldre.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Hos oss varierer det litt alt fra grønnsakssuppe til kake, men kunne godt ha kuttet kakene for min del.
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Har kun vært på samling i form av sommeravslutning og der var det grillmat...
Alba44 Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 Ja, det er nok mest kaker, men husker en gang ei mor som hadde med seg brett med påsmurte rundstykker. Gjett om det forsvant raskt! Dette er forøvrig min erfaring som ansatt, så når jeg selv blir mor til bhg.barn så skal jeg tenke alternativ til kaker )
elinmamma Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 På foreldremøter er det kaffe/te og frukt. På samlinger hvor foreldre er invitert varierer det. På påskefrokosten er det selvsagt stor frokost med masse pålegg, på lucia er det jo lussekatter, i dag var det besteforeldredag og da var det boller og kake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå