Gå til innhold

Da har kanskje lisje tulla fått et navn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Wanja er det som står høyst hos oss nå. Gjenstår å se om det klinger like fint om 6 uker liksom=)

Men sambo kom på det og jeg falt for det=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sikkert veldig å være forløpig enig om navn tipper jeg :)

vi veit ikke hva slags kjønn det er enda, men driver å funderer på navn uansett, men tror aldri vi blir heelt enige ;p

Skrevet

Nei det er jo det om det varer da.

Vi fant et guttenavn for mange mndr siden (Tobias) Men til slutt så var det ikke helt det store lenger. Og før UL kom vi på Patrick... men så ble de jo ei tulle å da er det helt fra skratsj igjen.

Vanskeligere med jente enn gutter synest vi da.

Skrevet

Tobias liker jeg veldig godt også, men det er så mange i nær krets som heter det, så vi droppa det :)

Wanja er veldig fint da :)

Om det blir gutt, tror jeg vi foreløpig har landet på Robert Andrè (barnefaren heter Kent Robert), men jentenavn har vi ikke :)

Skrevet

Hehe, her er det helt motsatt, overflod av jentemavn, men om dette blir en gutt, da vet jeg ikke hva han skal bli hetende, hehe

Skrevet

Robert Andrè er jo fint=) Klinger godt og er ikke tungt heller=)

Vi vil ha enkelt navn fordi vi vil ha med begge etternavn da vi ikke er gifte og jeg har ikke tatt hans navn, så da blir det tungt med 4 stk navn og to av dem forsvinner sikkert etter hvert da føler vi...

Nei vanskelige greier, godt vi har tid enda=)

Skrevet

det er veeeldig mange fine jentenavn, derfor det er så vanskelig å bli enig om det..heh...mine favoritter er mille og melina, men samboern er visst litt uenig :P

Skrevet

ja, kan bli litt mye med fire navn.

men om man ikke er helt enige om navn før fødselen, så hender det seg jo at det plutselig er navn som virker veldig naturlig når dere får se barnet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...