blond Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 På en del innlegg skjønner jeg at folk bruker anonymknappen, mens på andre innlegg skjønner jeg ikke hvorfor. Dere som bruker anonymknappen på ikke-sensitive/utleverende/private innlegg: Hvorfor så utstrakt bruk av anonymknappen? Det er mye enklere å forholde seg til et nick enn en rekke anonyme.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Det er fordi dette er et anonymforum, en trenger ikke forklare hvorfor en vil bruke anonymknappen. Om du ikke liker det, ikke gå inn på anonymforum.
blond Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2008 Det var et åpent spørsmål. Du trenger selvsagt ikke svare hvis du ikke vil forklare. PS! Jeg har ikke sagt at jeg ikke liker det.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Veldig enkelt forklart, DETTE ER ET ANONYMFORUM. Forstått?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Jeg bruker den ofte fordi det er så mange som er så vanvittig krasse i svarene sine. Lettere å forholde seg til det, når de ikke vet nicket mitt... Teit, kanskje, men tenker sånn av og til..
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Akkurat som den over her som tar helt av uten grunn...
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 Aaaahhh..kun fordi det er så mange hønsehoder her som går på hver gang, og det gir en utrolig latter på kveldstid haha.... Slår aldri feil=)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 Herregud Blondie, hvis du har problemer med å forholde deg til en rekke anonyme, så hold deg unna anonymforumet da vel??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????!
blond Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. mai 2008 Jeg synes det er kjedelig at det er slik på anonym. Man må være forberedt på "alt" av kommentarer og en del tillater seg å si svært ukoselige og usaklige ting. Jeg hadde en anelse om at det kunne være årsaken til at mange velger å være anonyme selv om temaet de svarer på i tråder er uskyldige.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #10 Skrevet 22. mai 2008 Stemmer, la folk få være anonyme på anonymforumet. Det er ingen andre enn ditt eget sitt problem at du sliter med å forholde deg til anonyme. Hold deg vekke da vel?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #11 Skrevet 22. mai 2008 Om du ser på en god del av svarene du har fått ovenfor så forklarer det iallefall hvorfor jeg ofte velger å være anonym.. Bruker aldri å svare på innlegg jeg blir svært provosert av og velger å holde meg langt unna typiske "krangletråder". Synes bim kan være kjempeflott til tider da jeg er førstegangsfødene og har fått veldig mye nyttig info her inne. Men, det er også mange her inne som er utrolig kvasse, hissige og tyr til stygge og unødvendige personangrep. Føler meg vel litt mindre "sårbar" når jeg ikke skriver under med et personlig nic.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #12 Skrevet 22. mai 2008 Jeg fikk kjeft fordi jeg ikke brukte anonym knappen på et anonym forum,derfor bruker jeg den her. Er ikke den store tilhengeren av den,men når folk på død og liv mener at en skal bruke det her,så får en heller gjøre det. Gidder ikke piske opp stemningen uten grunn
blond Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 22. mai 2008 Det skjønner jeg veldig godt. Bare i denne tråden er folk så hissige at de ikke klarer å lese hva jeg har skrevet engang.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #14 Skrevet 22. mai 2008 kan gi deg et seriøst svar - fordi jeg ikke vil at folk skal finne ut hvem jeg er i virkeligheten. Man gir jo ofte ut litt svar på hva ens egne barn gjør - og ofte alder og bosted. Jeg vil ikke at svarene mine skal knyttes til hverandre ved at jeg bruker et nick.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #15 Skrevet 22. mai 2008 Jeg er i grunn ikke spesielt opptatt av om folk er anonyme eller ikke. Har ikke noe spesielt forhold til noen nick her inne uansett. Ikke bruk krefter på å irritere deg over sånt jenta mi.
KaMa Skrevet 22. mai 2008 #16 Skrevet 22. mai 2008 Sikkert fordi en del er så hårsåre at de ikke egentlig kan stå inne for hva de skriver. ;-) Hvorfor konkluderer noen av dere automatisk med at det ligger kritikk i spørsmålet? Det står da vel ingenting noen steder i hovedinnlegget at HI ikke tåler eller mener at folk ikke skal får bruke anonymknappen? Pussig hvor mye klarer å tolke utfra så lite info...
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #17 Skrevet 22. mai 2008 Nei Kama, faktisk så er det uhyre artig å se enkelte ta helt av på enkelte tråder som tydelig er lagt ut for å provosere. Man ser vanligvis stor forskjell!!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #18 Skrevet 22. mai 2008 Jo d står at hun har vansker med å forholde seg til anonyme, ditt tasketryne
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #19 Skrevet 22. mai 2008 Syns det er helt greit at du spør Blondi ;-) Til og med du har ikke alle svar, skjønner du :-) Anonym fordi jeg ikke vil at noen skal kjenne meg igjen. Bruker nick av og til, men det er helt nøytralt og ikke til å kjenne meg igjen i RL.
KaMa Skrevet 22. mai 2008 #20 Skrevet 22. mai 2008 At det er enklere å forholde seg til nick, rent generelt, er jo sant, så det er jo ikke noen nedrakking på anonymbrukere. Er man ikke litt vel i overkant hårsår om man tolker dette innlegget i verste mening?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #21 Skrevet 22. mai 2008 haha d var da veldi så KaMasutrakvinnen skulle forsvare hovedinnleggeren her. haha sikkert hun som er HI også Klovnerier
blond Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #22 Skrevet 22. mai 2008 'Å forholde seg til' i betydningen skille mellom de anonyme slik at man svarer rett anonym. Det lager orden i en tråd, anonym kl 2141.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #23 Skrevet 22. mai 2008 Ha Ha Kama, nå gir du meg ende over ha ha ha ha
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #24 Skrevet 22. mai 2008 Gode venner KaMa og blondi er blitt da. Som to små søte erteris :-) STÅ PÅ!!
KaMa Skrevet 22. mai 2008 #25 Skrevet 22. mai 2008 Jøss.. Så man kan ikke engasjere seg i et innlegg uten at noen (en) av dere trekker fjortiskonklusjoner? At du ser behovet for å gi deg ut for å være flere forskjellige anonyme betyr nok ikke at andre går rundt og gjør det samme. Men du ga et fint svar til HI's spørsmål. Dette er vel helt klart en av grunnene for å være anonym.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå