Gå til innhold

Wow...!!!


shanty73

Anbefalte innlegg

Som jeg har fortalt tidligere er William ikke særlig hyggelig tilbords... Men ikveld etter bad og stell fikk han se på tv mens hans spiste...(Vet det ikke er lov)... siden vi hadde besøk av to andre barn som er større og ville se... Og vet dere hva??? Uten en lyd spiste han to brødskiver!! Og til med et par av skorpene!!! Lille umulius...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kveldsmat foran tv er fast standard her... funker bedre enn om hun skulle sitte å se rett i kjøkken veggen i hvert fall. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er kanskje i overkant liberale på tv-tittinga, da! Er tv slaver begge to, så her ser vi tv til frokosten, til lunsj og noen ganger til middag i tillegg til kveldsmaten. Blir jo anderledes når Linea begynner i bhg og sikkert også når jeg ikke er gravid lenger. Det er så greit å la henne spise foran tv'n nå for da får jeg litt pause (sover jo stort sett ikke lenger på dagen).

 

Tv er liksom kommet for å bli og så lenge hun er aktiv og går til og fra så ser jeg liksom ikke helt poenget med å legge om de inngrodde vanene våre når det kommer til tv-titting. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...