revemor silkesvans Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 var på ord ul idag og gledet oss til å vite kjønnet......men dengang ei. den lille lå i fosterstilling med ansiktet ned hele tiden og ville ikke flytte seg.Og attpåtill med bena i kors...er det mulig. har jammen lyst til å ta priv ult for er så nysgjerrig,og så synes jeg det er praktisk og vite det.inbiller meg at det blir litt mer forståelig for min datter på 4 hvis vi vet kjønn og kan gi den et navn.....
temine Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Var helt motsatt her. Knerten i magen vår ville bare vise frem utstyret sitt, og ikke alt det andre. Må derfor inn igjen mandag for å ta alle mål. Det frister uansett med en privat ultralyd da...sånn om en 10 uker ca:)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Hei hei:) Hva er det med disse små herlige knøttene våre som legger bena i kors, og gjemmer seg vekk.. Ler litt jeg. Men tror det er sånn nervøs latter, skal til UL selv imorgen, og håper så inderlig at jeg får vite kjønn. Ellers kommer nok jeg også til å bestille meg en privat UL hehe:)
Popelko Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 da ville jeg også ha tatt privat ul! skal på ul i neste uke, og hvis jeg ikke får vite kjønnet, så blir jeg gal tror jeg har du noen følelse om hva det blir da ?
revemor silkesvans Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2008 har jente fra før,men har veldig guttefølelse nå.vet ikke hvorfor men er bare overbevist om at det er en gutt. Har vel bare lyst til å få bekreftet at jeg har rett.he he får jo vite det til slutt men...litt lenge å vente synes jeg
Ellebettemor Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 Forrige gang (første) ville ikke Mathilde vise kjønn- Hun lå bare og knep bena sammen hele tiden. Vi tenkte at det var litt artig å ikke vite og, og bestemte oss for å ikke undersøke mer- Da ble det en liten overraskelse ved fødselen der og. Denne gangen håper jeg han/hun vil vise seg mer, for nå vil jeg vite. Har ikke time før i slutten av juni, så det blir en stund å vente ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå