Gå til innhold

Til dere som har sett at det er jente på UL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser man 3 streker? Jordmor sa hun trodde ikke det var gutt, så viste hun meg 3 streker der gutter ville hatt en "tissefant".

Det så ikke sånn ut på mine 2 første ivertfall. På nr 2 raget den i været som at fyrtårn (komentar fra legen som utførte ul).

Kan jeg gå bananas og kjøpe rosa nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da kan jeg endre nick til 2 gutter og jente imagen:) :) :)

Skrevet

min jordmor så nøye streker hun også og sa det var kjønnsleppene. ingen "tut" der nei. hun var veldig sikker i sin sak, så jeg håper hun har rett.. ellers blir det en femi liten gutt i rosa og lilla.. hehe:D

Skrevet

Fikk høre sist at hun så tre streker jeg og. Så det ikke så godt selv, men kom ei jente i alle fall:) Denne gangen fikk vi se ett stort fyrtårn vi og, og det var lettere å se synes jeg:)

Skrevet

Vi fikk se skjede osv også på 3d-ul senere også så det var virkelig ingen tvil :) Om de ser de tre strekene er det visst nesten garantert jente sa ul-teknikeren til meg..

Det er lettere å ta feil andre veien, at man tror det er gutt men så er det jente (fordi navlestrengen kan se ut som en liten tiss noen ganger)..

Grattis med prinsesse i magen ;)

Skrevet

Venter vist jente jeg også, men jordmor nevnte ikke noe om disse 3 strekene. Men jeg var jo klar over det fordi flere har sagt det før.. Blandt annet søsteren min som venter jente.

Men hun viste oss kjønnsleppene, men synes egentlig det like gjerne kunne vært en penis.

Skrevet

Vi har jo håpet på jente, men trodde vi kunne bare gutter. En gutt til hadde blitt mottatt med åpene armer, men jeg må innrømme at det trillet noen tårer da hun sa det var jente:)

Skrevet

Har var det også tre tydelige streker, forrige gang når jeg fikk gutt var det ingen tvil, han lå og viftet med stasen...hehe. -Blir veldig overrasket om dette viser seg å være gutt, men skal på 3D UL litt senere i sommer for å se helt sikkert om det er jente :D

Skrevet

Da har jeg endret nick:)

Skrevet

3 streker?? Jordmor sa til meg at jun kunne muligens se to streker som antydet at det var en jente...Nå blir jeg enda mer forvirret her:( Føler sånn at det er en gutt, men har vært på to UL og begge har ikke kunnet se ordentlig, men hintet til at det kanskje er en jente..Blir sprø..

Skrevet

De tre strekene er der hvor lysken møter kjønnsleppene på en måte og der hvor kjønnsleppene møter hverandre :)

Skrevet

vi venter jente i følge ord.ul.

hun jordmoren vi var hos på riksen var sikker i sin sak og sa der ikke var tvil, men nevnte aldri tre streker.. ser på bildet hun gav oss med "bevis på kjønn" men skjønner ikke noe av det bildet ;-) ser en strek,eller masse streker, men aner ikke en gang hva det er bilde av så ;-)

Men stoler på hun jordmoren tenker jeg

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Har ikke peiling:-) Men stolte på jordmoren min, hun har jobbet 18år på fødeavd så hun har vel sett ett par ul bilder kan jeg tenke meg...

Hun gjemte seg hver gang så vi så ikke hvilket kjønn det var før uke 22:-)

Denne gang er det hemmelig:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...