Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Franske vafler Nero sjokolade Lakrisbåter Taffel sticks Hamburger eller Kebab eller forresten Hamburger kald Cola 2 stk magesyretabletter pga colaen Raggsokker på beina å kline litt med kjæresten, men han har besøk så da trenger jeg som erstatning alt det ovennevnte........... det er som en runddans dette her, det ene drar det andre med seg...... What to do? Må jeg rett og slett sette meg i bilen og farte avgårde og skaffe diverse...........siden kjæresten har besøk? Burde ikke egentlig besøket hatt med seg disse greiene når de er så frekke og legger beslag på kjæresten??? Jeg blir rett og slett litt forvirret og usikker nå......bør jeg be dem dra ut og handle???
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Stemmer for at du reiser å kjøper godis til en kjempekveld på nettet jeg,hahahaha Å du,kjøp nå dobbelt av alt,så slipper du bevege deg ut døra på noen dager.....
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Jeg har Franske vafler og dipp.Kan godt dele. Men da må du komme til sinsenkrysset.For der er jeg.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2008 Haha, det hørtes egentlig ikke særlig godt ut da! Franske vafler og dipp du! Men jeg takker gjerne ja til noen franske vafler altså:-) Og så har sambo sagt han skal skaffe meg en saftig hamburger litt senere når rosa har sovnet, for hun kviknet jo til når besøket kom:-) Men nå prøver vi igjen og koser oss oppi store senga hun og jeg.........satser på at hun sovner snart, for jeg er sulten;-D Slemme slemme mamman:-)
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 hehehe:-D friste friste nå er mannen på vei for å handle: Pepsi max, smågodt ++++++
Karomamma Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 Fy søren, det der var litt dårlig gjort!! Jeg har ikke handlet inn noe som helst og Karopappa er long gone på sin ukentlige dartskveld.... Sitter her med et surt glass eplesaft og en morokaffe... Potetgullet spiste jeg opp i går da det ble litt for spennende i fotballkampen...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. mai 2008 Hihi, men da får vi vel se om ikke vi kan gjemme bort en liten bit av hamburgeren da, så du kan få smake neste gang vi sees.............moahaahaaaaaa
♥Snulder Skrevet 22. mai 2008 #9 Skrevet 22. mai 2008 Synes absolutt besøket burde hatt med disse greiene i bytte for kjæresten din;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå