Gå til innhold

Hvor ofte bader dere barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller vask. Hvor går grensen for at det uhygiensk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir en liten kattevask hver dag, men et bad prøver vi annen hver dag, men ikke alltid det passer eller er nok tid.

Skrevet

Hver 4. til hver 5. dag.

Skrevet

hver 4 - 5 dag her og. er ikke bra å bade for mye. men blir jo vask med vaskekult morgen og kveld da=)

Skrevet

Vask hver dag, bade 2-3 ganger i uka.

Skrevet

Bader jenta på 3 år nesten hver dag--ca 5-6 ganger i uka.Vasker henne morgen og kveld ---ansikte-hendene og nedentil.

Babyen spyler jeg i vasken- morgen og kveld og hver gang han har bæsja.Litt sløvere med ansikte

Skrevet

Hver kveld, sånn generelt. Det hender vi er ute litt lenge på besøk e.l. og at det da bare blir en vask med klut før senga, men det er liksom en del av kveldsritualet at hun bader hver kveld :)

Skrevet

Kattevask hver dag, men bader henne kun en gang i uka.. babyer blir jo ikke sååå skitne.

Skrevet

Ved behov.

Grensen for når det er uhygienisk er vel nådd når skittet har grodd fast og ungen lukter eller håret er så flokete at det ikke lar seg gre.

Skrevet

Nesten hver dag, for hun griser mye med maten og i sandkassa.

Skrevet

hver dag, fordi hun er så glad i det.

Skrevet

3-4 ganger i uka tenker jeg, menvasker dem jo hver dag da, men hvir mange ganger om dagen kommer an på behovet for vask:-p

Skrevet

Jeg legger til at min er 19 mnd (straks 20) og er ute store deler av dagen, leker med steiner, i sanda osv. Så det er mer eller mindre nødvendig her i huset!

Skrevet

mine på 8, 5 og nesten 2 bader (nesten) hver dag. alle tre har atopisk eksem og trenger 20 min. oljebad for ikke å bli fulle av eksem. i tillegg så er minsteguri på nesten 2 ei ordentlig grisejente med både sand, mat og alt annet som kan smøres eller klines med. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...