Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Eller vask. Hvor går grensen for at det uhygiensk?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Blir en liten kattevask hver dag, men et bad prøver vi annen hver dag, men ikke alltid det passer eller er nok tid.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 hver 4 - 5 dag her og. er ikke bra å bade for mye. men blir jo vask med vaskekult morgen og kveld da=)
mamma til 2 små:=) Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Bader jenta på 3 år nesten hver dag--ca 5-6 ganger i uka.Vasker henne morgen og kveld ---ansikte-hendene og nedentil. Babyen spyler jeg i vasken- morgen og kveld og hver gang han har bæsja.Litt sløvere med ansikte
Mamsen86 Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 Hver kveld, sånn generelt. Det hender vi er ute litt lenge på besøk e.l. og at det da bare blir en vask med klut før senga, men det er liksom en del av kveldsritualet at hun bader hver kveld
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 Kattevask hver dag, men bader henne kun en gang i uka.. babyer blir jo ikke sååå skitne.
blond Skrevet 22. mai 2008 #9 Skrevet 22. mai 2008 Ved behov. Grensen for når det er uhygienisk er vel nådd når skittet har grodd fast og ungen lukter eller håret er så flokete at det ikke lar seg gre.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #10 Skrevet 22. mai 2008 Nesten hver dag, for hun griser mye med maten og i sandkassa.
Kaffemocca Skrevet 22. mai 2008 #12 Skrevet 22. mai 2008 3-4 ganger i uka tenker jeg, menvasker dem jo hver dag da, men hvir mange ganger om dagen kommer an på behovet for vask:-p
Mamsen86 Skrevet 22. mai 2008 #13 Skrevet 22. mai 2008 Jeg legger til at min er 19 mnd (straks 20) og er ute store deler av dagen, leker med steiner, i sanda osv. Så det er mer eller mindre nødvendig her i huset!
KinemorTil3 Skrevet 22. mai 2008 #14 Skrevet 22. mai 2008 mine på 8, 5 og nesten 2 bader (nesten) hver dag. alle tre har atopisk eksem og trenger 20 min. oljebad for ikke å bli fulle av eksem. i tillegg så er minsteguri på nesten 2 ei ordentlig grisejente med både sand, mat og alt annet som kan smøres eller klines med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå