påtjukken Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 den ble negativ:( sukk.. eg håpte sånn, har jo fler symptomer og.. håper sånn den viste feil!!!
1606 Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Når skal du ha mensen da...? Er jo lov og håpe da..Jeg krysser fingre for at den er feil.. Lykke til og gi lyd da. Klem fra 1606
påtjukken Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2008 tar en ny om en uke viss ikkje symptomene forsvinner.. har vondt i brysta stikking i magen veldig trøtt menssmerter i magen mer sulten og tørst skjønner ikkje hvorfor eg har det sånn viss den testen stemmer (at eg ikkje er gravid altså)
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Jamen da er du tidlig ute å tester De aller fleste får ikke positivt resultat før etter IKM. Har ikke hørt om noen som har testet positivt en uke før IKM iallefall. Så du må ikke gi opp håpet nå!
påtjukken Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. mai 2008 vet egentlig det, men hatt symptomer i ei uke og klarte ikkje vente, men så lenge symptomene fortsatt er der så tar eg ny om ei uke.. håper sånn den blir positiv da!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå