Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Nå har jeg tyvtittet på dere andre som prøver her inne, liksom ikke turt henge meg på enda. Redd for å bli for opphengt!! Hadde en SA/MA uke 11 sist oktober, tok en pause men har nå prøvd siden mars på en ny spire. Har akkurat tatt en test, har ikke IKM før mandag, men klarte ikke holde fingrene fra testen... Den var positiv!!!!!!!!!!!!!!!!! Riktignok veldig svak, men positiv!!!!! Håper en strek er en strek, og at spiren sitter denne gangen:-)))))))))) Jeg er så glad! Skal teste en gang til om et par dager. Masse lykke til til dere andre som prøver! Ser det er mange som skal teste i morgen, følger spent med;-) JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! :-)
love ya kidd...=) Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 gratulerer så mye=) det var kjekt..=) håper at den sitter denne gangen da...! masse lykke til fremover..
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Heeey, gratulerer så mye!!! Og masse lykke til fremover, skal krysse fingrene for at det går bra denne gangen! Vet hvordan det er å miste, ikke særlig morro nei. Kos deg og ta det med ro fremover:)) Klem
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Gratulerer så utrolig masse:))Gøy å teste positiv så lenge før ikm! Det blir februar!? Fin mnd det der:)
Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. mai 2008 Takk takk alle sammen:-) Ja, det blir termin helt i begynnelsen av februar. Grue/gleder meg til ukene fremover. Blødde fra uke 8- 11 sist som endte i ma/sa, så blir noen nervepirrende uker fremover. Blødde også litt med førstemann, men det gikk jo bra. Skal prøve å nyte det:-) Spire hold deg fast!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå