Gå til innhold

Da har Isabell blitt operert å fått dren.

Anbefalte innlegg

Skrevet

målte feberen i går å det var så vidt feber. Prøvde å vekke henne i natt for å gi mat, men hadde ikke sjangs. Hun har et skikkelig sovehjerte :-)

Hadde null feber i morges å sa ifra da vi kom til legen at hun hadde bittelitt feber i går kveld.

Stakkars lille jenta mi hadde time først 14.15 så hun ba om mat hele dagen :-(

det var skikkelig ekkelt å se henne gli inn i narkosen, kjenne den livløse armen hennes..... Gikk ut på venteværelse under operasjonen, å der satt det en annen mamma som var like nervøs som meg. Hjalp å sitte to stk der med nerver i høyspenn. En god venninne mistet gutten sin i narkose så jeg var litt engstelig.

Hun våknet raskt etter, å var skikkelig i ørska. Litt sutrete i noen timer etter, men i god form nå !

Da håper vi for bedre tider uten ørevondt for lille snuppa mi :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott at det gikk såpass bra da, og at feberen gikk over.

Tenkte på dere i går kveld, ville jo vært kjempedumt om dere måtte vente helt til etter sommeren:-s

God bedring til snuppa di:-)

Skrevet

så bra det gikk flott:) Gutten min har nett gjort det samme og jeg gråt og tuta når jeg måtte gå fra han:S sånn er det bare med oss mødre.

Håper tiden etter går greit:) Lykke til:)

Skrevet

jeg skal love deg at tårene rant da datteren min Nemi Isabella glei inn i dyp søvn under narkosen.. fikk helt panikk!!! traska rundt med sambo på sykehuset og fant ikke ro i baken :( men det gikk sååå greit og hu var ett fantastisk eksemplar sa de! så snill og rolig .. og så utrolig trygg fortalte de til meg. aldri sett så trygg jente og det roet meg ned betraktelig.

og jeg skal love deg at vi har merket BETRAKTELIG bedring etterhvert. har ikke slitt med ørevondt i det hele tatt. :o) lykke til =)

Skrevet

ÅH! Bra det gikk bra vennen. Forstår det er skikkelig ekkelt å se det kjæreste man har gli i narkose,men tenk så deilig at det er over nå. Håper lille søta slipperå være mer syk.

God klem til dere begge to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...