FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Det er seriøst krise om havnestreiken slår inn for fullt altså. Da er vi skikkelig stuck. Skjønner ikke engang hvordan jeg skal komme meg til skolen og få tatt eksamen på mandag.... (montro om det er gyldig grunn til ikke å dukke opp??? Tralala)
xxxJulianexxx Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Er det noe å bekymre seg over a? Selvsagt er det gyldig grunn....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 murlig det er noe jeg ikke har fått med meg, men er det ikke båten fra nesoden til oslo som blir tatt ut til streik? i tilfellet kan jeg ikke fårestille meg at det er gyldig grunn til ikke og møte opp, siden man kan kjøre rundt.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2008 Ja, det er det jeg tenker også, men så har det seg slik at det ikke er alle i Norges land som kan kjøre bil (inkludert undertegnede) og det er ganske labert med kollektivtransport den veien:(
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 vilken dag er det snakk om da? (kanskje jeg kan kjøre og hente deg og kjøre deg til skolen)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 ser at det er mandag nå... og da har jeg i grunn eksamen selv.. men taxi til bussen? eller er de også i streik?
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. mai 2008 Jeg har forsøkt å finne mulige løsninger og jeg tror muligens det går taxibåt om dagen... Ellers kan jeg sikkert overnatte hos svigers, men det ødelegger liksom hele greia mi med at mann og barn er på andre siden av landet slik at jeg kan vie meg fullt og helt til lesingen og slenge papirer villt rundt meg:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå