Gå til innhold

da ligger hun i senge pose:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rine bare sparker av seg dyna om natta og våkner av hun fryser eller at jeg breier på henne igjen..så i dag var jeg på spar kjøp og kjøpte en herlig senge pose som jeg kler på henne så skulle hun sparke av seg noe nå så fryser hun hvertfall ikke:) har bare et fleece teppe over henne nå:) er å anbefale for andre som sliter med det samme.. jeg betalte 149 kr for den:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett på den posen, men syns den virker litt tjukk for sommeren? Eller har de to typer? Har bare sett en grønn en.

Skrevet

ja de ha rto stk blå og rosa som er like og en grønn..den grønne var tykkere..men den er ikke varmere enn en dyne tror jeg..så jeg skal kjenne på henne utover kvelden og se om det bare holder med body på når hun har den på seg..

Skrevet

ok. Da har de ikke de her. Har bare den grønne. Skal høre med de neste gang jeg er innom, for jeg har også tenkt og kjøpe en sånn, siden snuppa også sparker av seg alt.

Skrevet

jer veldig greit.søsteren min obbet på sørbø/reflex en stund og hun sa di solgte masse av de posene..men de er jo mye dyrere der.jeg hadde kjøpt hadde det ikke vært for jeg kom over denne;)så spør de neste gang du er innom på spar kjøp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...