Gå til innhold

Stakkars høygravide dame....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjente meg sååå godt igjen. Møtte ei super-høygravid dame i butikken, så hun var plaget med opphovne fingre, ansikt og ben der hun peset seg gjennom Rimi i store sandaler og joggebukse. Som å se meg selv noen måneder tilbake. Kunne nesten "lese" tankene hennes: "jeg vil FØØØØØDE NÅÅÅ"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...kunne vært meg for litt over et år sia du beskrev der ;-)

 

 

Skrevet

hehe ja jeg har en venninne som er sprekkferdig jeg også,møtte henne idag..hun var utrolig vakker da,gravide damer er nydelige =)

Skrevet

hahaha...yeah right, da sklle du sett meg høygravid med kraftig ødem ;-)

Nydelig er ikke ordet akkurat ;-))))

Skikkelig hvalross med bulldog ansikt pga alt vannet...hadde nesten ikke øyne jo!! :-)))

Skrevet

HAHAHHA HAHA *LEEEER*

jeg er sikker på at du var alldeles vakker jeg ugla..

det syns jeg =)

Skrevet

Uff ja, hender jeg ser noen skikkelig fødeklare damer, da tenker jeg bare "stakkars!".

Synes ingen er spesielt vakre helt i slutten av et svangerskap, men det er jo vakkert i seg selv at et nytt liv kommer til verden osv,;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...