Willy Wonka Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Kjente meg sååå godt igjen. Møtte ei super-høygravid dame i butikken, så hun var plaget med opphovne fingre, ansikt og ben der hun peset seg gjennom Rimi i store sandaler og joggebukse. Som å se meg selv noen måneder tilbake. Kunne nesten "lese" tankene hennes: "jeg vil FØØØØØDE NÅÅÅ"
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Hehe...kunne vært meg for litt over et år sia du beskrev der ;-)
☆Anonymia☆ Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 hehe ja jeg har en venninne som er sprekkferdig jeg også,møtte henne idag..hun var utrolig vakker da,gravide damer er nydelige =)
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 hahaha...yeah right, da sklle du sett meg høygravid med kraftig ødem ;-) Nydelig er ikke ordet akkurat ;-)))) Skikkelig hvalross med bulldog ansikt pga alt vannet...hadde nesten ikke øyne jo!! :-)))
☆Anonymia☆ Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 HAHAHHA HAHA *LEEEER* jeg er sikker på at du var alldeles vakker jeg ugla.. det syns jeg =)
OsloMor Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Uff ja, hender jeg ser noen skikkelig fødeklare damer, da tenker jeg bare "stakkars!". Synes ingen er spesielt vakre helt i slutten av et svangerskap, men det er jo vakkert i seg selv at et nytt liv kommer til verden osv,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå