temine Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Var på ultralyd i dag, og alt så bra ut. Den litte guttepjokken var ikke sjenert akkurat. Det første han viste frem var tissefanten:) Jordmora sa før vi begynte timen at kjønn var litt vanskelig, og hun kunne ikke si noe 100 % sikkert. Så snart hun begynte måtte hun bare le og skrive ut et bilde, for der var det ingen tvil sa hun:) Og det kunne jo vi se og:)Artig det, med ei jente fra før. Noe vansker med enkelte mål, prøvde å dytte og hoppe litt, men han ville ikke snu seg. Derfor er det tilbake mandag, og jeg gleder meg allerede til å se han igjen:D
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Gratulerer så mye med gutten!! Alltid kos å se gullet sitt. Heldiggrisen som får ekstra UL... )
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Grattis!! Så deilig å få vite at alt er i orden..og gøy m gutt da, nå får du "en av hver" som man sier=) Skal på UL selv imorgen, og gleeeder meg så sinnsykt!! Kan nesten ikke vente! Var d du som også hadde fått fødeplass på Rikshospitalet, eller blander jeg nå?
temine Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2008 Håper jeg slipper å føde på riksen ja. Hadde styrtfødsel sist, og bor 30 minutter utenfor Trondheim;) Lykke til på UL i morgen da. Var bare helt herlig. Sov litt dårlig natt til i dag. Var redd jordmora skulle være sur og tverr og alt mulig. Var ei kjempehyggelig jordmor som studerte ultralyd som undersøkte først, så kom ei ferdigutdanna ei og undersøkte etterpå. Så måttejeg opp å gå og hoppe litt for å prøve å få han til å snu seg, men det ville han ikke...så da får jeg komme tilbake.
2 gutter og ei lita jente:) Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Var du på St. olavs i dag? Jeg var også til en som var under opplæring, hun var fra stavanger tror jeg. De var i allefall kjempekoselige begge to. Jeg skal også tilbake, for den lille ville ikke samarbeide;) Kan jeg spørre hvilken side av byen du bor? Er ca 30 min unna jeg også.
Promp Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Hei så gøy da!!! Åååå, gleder meg til jeg skal på UL også, men det virker så lenge til... Skal ikke før 25.juni... Og det er jo år og dag til! Har kjempelyst til å vite kjønn vi også, så håper det går an å se det. Har en jente fra før, så har liksom skikkelig guttefølelse nå... Så det blir spennende! Gøy med en av hver, da!!! Lykke til videre!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå