Gå til innhold

Angående glukose-belastning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan vi tvinges til å det? Jordmor har nemlig satt meg opp til glukose-belastning når jeg er i uke 28 tror jeg det var, fordi BMI'en min var akkurat på grensen...

Dette er noe jeg gruer meg skikkelig til!!! Fordi jeg har STORE problemer med å få i meg drikke jeg ikke liker/syns er ekkel osv, jeg får det rett og slett ikke ned... Jeg brekker meg og kaster det opp før jeg har fått det i munnen omtrent...:( Dette gjelder alt fra brusetabletter løst i vann, duphalac, novaluzid-mixtur osv osv... Jeg får det bare ikke i meg!!!!!

Og det at jeg gruer meg sånn til denne timen gjør at jeg mister mye av gleden ved å nå være gravid... Jeg blir seriøst dårlig bare av å tenke på det, og vet ikke hva jeg skal gjøre!!

Er dette et frivillig opplegg, eller må jeg gjennomføre det når jordmor sier at jeg er på grensen??

Håper noen kan svare meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke overvektig, men skal ta glukosebelastning i morra pga jeg hadde sukker i urinen idag.

HAr hatt svangerskapdiabetes i begge første svangerskapa.

Ingen kan vel tvinge deg til noe som helst, men er jo fryktelig dumt visst du skulle ha det da. For det er jo et risikosvangerskap å ha svangerskapdiabetes.

Så jeg hadde nok bare tatt den om jeg var deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...