La vita è bella <3 Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Fikk dere bare pengene på konto eller fikk dere noe brev først, som bekreftelse på mottatt søknad e.l.? Bare lurer, venter nå enda jeg
AS og lillemor=) Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Hei=) Pengene kom bare på konto her, iallefall.. Fikk brevet i ettertid. Kan være forsinkelse fra mitt trygdekontor, ikke vet jeg =)
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Jeg fikk også pengene på konto først og brev i posten etterpå
pusi og lille pusi:) Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 pengan kom først så brev i posten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå