Gå til innhold

noen kreative sjeler her? trenger tips til barnerom...

Anbefalte innlegg

Skrevet

min gutt blir 3år på søndag... og i den forbindelse skal vi fikse rommet hans... det ser så tragisk ut nå med ingenting på veggene eller noe... den styggeste sengen ever og sånnt....

så... han har en sånn seng med seng oppå, sofa under og pult på siden....den er gammel og diger, men fullt brukbar.. så jeg har nå sydd "gardiner" til den slik at han får et "hus" inni... og så har jeg sydd sengeteppe til han...

noen med flere ideer til hva jeg kan lage for å få det kult på rommet? har racerbiler på det jeg har sydd til nå...

skulle hatt noe til lekeoppbevaring og slikt... og ellers ideer til ting å ha på veggene kankje...

tnekte å ha det klart til han kommer hjem fra barnehagen på fredag....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få lånt deg en 'overhead' på b.hg eller skole. Mal/tegn bilder rett på veggen!

Kjempestilig, og du kan lage de så store(eller små) du ønsker.

Skrevet

ja, har tenkt på det, men kjenner ingen jeg kan få lånt noe slikt av... tenkte kankje jeg skulle klippe ut figurer i tøy og lime på veggen... skal ihvertfall lime på kleskapet....

Skrevet

ingen flere?

Skrevet

Hva med å lage et omriss til sengen, formet som en sånn racerbil? Hvis du har muligheten til å få tak i sponplater (eller lignende), kan du skjære ut en bil som passer til sengen. Og hvis du maler den blir der råkult =) Håper du skjønner hva jeg tenker på da...

Og hvis du har mulighet til å gjøre mer, kan du jo fikse på golvet? Slik at det ser ut som en bilbane eller noe lignende?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...