Gå til innhold

åssen er dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 12uker nå snart.. men har ikke følelsen av å være gravid mer :( bare litt vondt i brystene.. men ikke noe mer.

 

Kan vell ikke ha dø født foster to ganger? lite sannsynlighet håper jeg :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du er redd for det, burde du be om en UL! så får du sett at alt er ok;o)

Skrevet

Jeg er 10+2 i dag, jeg "mista" alle symptomer for ca 1 uke siden, men jeg var på UL i går, og der var det en sprell levende bebis med et nydelig hjerte som banka og slo så fint det bare kunne. Så jeg tror ikke det trenger å bety noe, men hvis du er veldig bekymret, så ville jeg ringt legen, gyn eller JM bare for å være på den sikre siden.. Lykke til! :-)

Skrevet

jeg er i uke 11 på mandag.har termin 16 desember. du da???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...