Spire i magen ツ Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Jeg er 12uker nå snart.. men har ikke følelsen av å være gravid mer bare litt vondt i brystene.. men ikke noe mer. Kan vell ikke ha dø født foster to ganger? lite sannsynlighet håper jeg
Gutt05Jente09 Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 hvis du er redd for det, burde du be om en UL! så får du sett at alt er ok;o)
Eso Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Jeg er 10+2 i dag, jeg "mista" alle symptomer for ca 1 uke siden, men jeg var på UL i går, og der var det en sprell levende bebis med et nydelig hjerte som banka og slo så fint det bare kunne. Så jeg tror ikke det trenger å bety noe, men hvis du er veldig bekymret, så ville jeg ringt legen, gyn eller JM bare for å være på den sikre siden.. Lykke til! :-)
venter_nr_5_har_født_en_gutt Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 jeg er i uke 11 på mandag.har termin 16 desember. du da???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå