Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Hva er det egentlig? det brenner midt mellom navlen og mellomgulvet.inn under huden der,langt under..hvis jeg bøyer meg framover eller reiser meg opp slik at jeg bruker magemusklene gjør det ekstra vondt..kan ikke huske det var slik sist gang?
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2008 Dytt..please hjelp meg hvis du kan svare..blir litt bekymra no..
KarinB Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 hvis du bekymrer deg så ville jeg jeg bare ringt fødeavdelingen og hørt med dem om dette er en normal "vondt" eller ikke. De tar deg inn hvis de mener det er symptomer på noe som børe undersøkes nærmere. Har jo hørt om folk som sier de hadde vondt samme sted som deg ved svangerskapsforgiftning. Ikke gå å bekymre deg, ring føden. Jeg hadde også vondt i magen forrige uke, ringte føden (det var søndag så jeg kunne ikke ringe jordmor), og fikk en god forklaring på "problemet". Ble rolig etterpå prsten og kunne slappe av. Ikke vær redd for å ringe, man skal jo bekymre seg og kjenne etter når man går gravid.
Vertigo Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Har ikke opplevd noe slikt, men det er ikke sure oppstøt da, bare at de ikke kommer opp? Bare litt magesyre som støtes opp nederst i spiserøret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå