Giinaღ Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Hva tror dere? hører så mye forskjellig. Jeg har et seriøst problem med å slutte å spise dette...
Frøya76 Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Hei! All rå mat er forbudt å spise, selv om den har vært frossen har jeg fått beskjed om.. Så du får gå for vegetarmaki, ser noen har det Ikke akkurat det samme, men..
Cilimed nr5 i magen Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Joda, men hold deg unna den med laks og tunfisk! (begge er røde)
aggin78 Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 I følge Gynekologen min som jeg var til denne uken spurte jeg akkurat om det du lurer på. Hun sier man kan spise sushi, men såklart må se an fisken om den er fersk etc. Og også unngå de fisketypene som står på matportalen.no. Jeg har tro på det hun sier siden hun er en veldig kjent Gyn, er en av de som svarer på spm fra gravide i bladet gravid om det sier deg noe..
en av hver Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Har akkurat kost meg med sushi, noe av det jeg faktisk har lyst på.. Hld deg unna tunfisk og adre eksotiske fisker, og spis på steder med god omsetning så du vet at fisken er fersk. Jeg spiste mass sist jeg var gravid også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå